jettamaster Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 skulle montera short shift i går på jettaen. alt gjekk greit heilt til eg skulle begynna å kjøra. der 1 gir skal vera er no revers. 1 er det 3 gir skal vera. 2 gir har eg ikkje lenger. 3 gir er og vekke men 4 gir er der. prøvde å justera på ein stang som fulgte med men da hjalp ikkje. monterte til bake da gamla og no har eg ekstra "long shift". er da noko anna eg må justera på?? har forresetn 4 trinns kasse og eg lurer på om kitet passer bare til 5 trinns. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 dette skjedde meg i vinter. jeg har shortshift, men 5-trinns kasse :P jeg var ute og kjørte, og var litt hardhendt med girstanga. giroverføringa løsna fra stanga. jeg fikk en kompis til å holde girstanga sentrert, mens jeg satte kassa i fri og stramma staga. det funka fett! du burde kanskje sjekke om den er beregna til 4 eller 5-trinns? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Når du bytter til short-shift så må overføringen justeres inn igjen. Du kan prøve deg fram med å få en kompis til å sitte inne i bilen og holder spaken helt i senter i fri, så løsner du på klemma fremst på akslingen fra girspaken. Ligger bakerst i motorrommet, mot eksosen. Står i Haynes.. Skal du ha det 100% så må du på møller, for de har et VW-spesialverktøy for å stille inn. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Beklager OT. SpeedWell, du fikk en pm fra meg en gang ang lakk kode? Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Beklager OT. SpeedWell, du fikk en pm fra meg en gang ang lakk kode? Mvh Tommen Svarer ikke på slike PM'er. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg