sebschneid Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 er det noen som vet om det går mange slike i norge? M3 CSL 2003 mod eller nyere. Eventuelt hva blir prisen på noe slikt inn til noge? Siter 2004 BMW M3 (sommerbil) 1993 Mazda 323 GTR (vinterbil) 2005 Yamaha RX1 tubo ic (snøscooter) 2006 Artic Cat M7 162" (snøscooter) 2006 Yamaha YZF R1 SP (motorsykkel) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Jeg mener det går fem slike i Norge. Tre av de er solgt nye, mens den fjerde er importert og den femte er ombygd. Skal du importere en 2003-modell koster det deg mer eller mindre ca. 950.000,- +/- med hvite skilter. Importavgiften er ca. 120.000,- og registreringsavgiften er ca. 350.000,- Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Jeg mener det går fem slike i Norge. Tre av de er solgt nye, mens den fjerde er importert og den femte er ombygd. Skal du importere en 2003-modell koster det deg mer eller mindre ca. 950.000,- +/- med hvite skilter. Importavgiften er ca. 120.000,- og registreringsavgiften er ca. 350.000,- Jeg kjenner han ene som eier M3 CSL og han har veldig god kontroll på hvor mange det er registrert i Norge. Han sier at det er 2 stk registrerte orginale M3 CSL i Norge og i tillegg er det en blå Hartge som har M3 CSL-betegnelse. En replica med andre ord. Prisen er opp mot 1 million norske kroner. Bruktprisen er den samme hvis du klarer å lure en eier til å selge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Jeg kjenner han ene som eier M3 CSL og han har veldig god kontroll på hvor mange det er registrert i Norge. Vel, har han egentlig kontroll på hvor mange som er importert? Han sier at det er 2 stk registrerte orginale M3 CSL i Norge Ja, men det var vel solgt tre stk. nye i Norge, hvorav en fant veien ut igjen til Azerbadsjan. og i tillegg er det en blå Hartge som har M3 CSL-betegnelse. En replica med andre ord. Det er denne jeg refererer til som ombygd. Prisen er opp mot 1 million norske kroner. Bruktprisen er den samme hvis du klarer å lure en eier til å selge Lure en eier til å selge? Det står flere annonsert på f.eks. Mobile.de Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Lure en eier til å selge? Det står flere annonsert på f.eks. Mobile.de Jeg tenkte på en av de 2 norske først og fremst. Se denne link: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8409&start=15 Jeg var ganske sikker på at det var 4 stk (3 orginale + 1 blå Hartge), men han var rask ute med å avkrefte dette i denne tråd. Når man har en slik sjelden bil så er man veldig oppmerksom på å holde seg oppdatert, også på importbiler. Han har et bredt kontaktnett så han vil nok høre det hvis det dukker opp en M3 CSL i en by. Her er 2 av de norske. Den til høyre forsvant ut av landet som du skriver Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solid Audio Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Det ble tatt inn 3 nye til landet den gangen de kom. 2 stk ble solgt mens bilforetningen som tok de inn beholdt den siste. Den ene at de 2 som ble solgt ble tatt ut av landet og brukes kun på Nürburgring. Denne blå Hartge er ikke en CSL, det er en vanlig M3 som har CSL styling. På samme vis som alle E36 som kjører rundt med E36 M3 styling i dette landet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Det ble tatt inn 3 nye til landet den gangen de kom. 2 stk ble solgt mens bilforetningen som tok de inn beholdt den siste. Den ene at de 2 som ble solgt ble tatt ut av landet og brukes kun på Nürburgring.Denne blå Hartge er ikke en CSL, det er en vanlig M3 som har CSL styling. På samme vis som alle E36 som kjører rundt med E36 M3 styling i dette landet. Vel, det er mer enn styling på den blå Hartge M3'en :rolleyes: Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solid Audio Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Ja, motoren.. men det betyr ikke at det er en CSL fordet. Stolene er ikke CSL... Hartge har aldri laget noen CSL, det sier de selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Ja, motoren.. men det betyr ikke at det er en CSL fordet.Stolene er ikke CSL... Hartge har aldri laget noen CSL, det sier de selv. Nei, det er ingen ekte CSL, men det er heller ingen stylet M3. Det er en Hartge M3. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solid Audio Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 En Hartge M3 med CSL styling. Skjønner ikke hvorfor den ble dradd med når man skulle si hvor mange CSL`er det er i norge da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 En Hartge M3 med CSL styling. Skjønner ikke hvorfor den ble dradd med når man skulle si hvor mange CSL`er det er i norge da! Den har vel fått ulike betegnelser etter hvem man har hørt det fra! Hvem som sitter med fasiten skal jeg ikke fastslå, men at den var annonsert som en CSL er på det rene. Så mye styr for en ussel bil... Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solid Audio Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Hartge selv sier at det ikke er en CSL. De har aldri hatt CSL inne hos seg. At selgeren sier det er en CSL er jo slik at han skal få mest mulig for den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 den blå Hartgen. Hvor holder den til nå? Jeg møtte den 10. april i år utenfor Stavanger på prøveskilter. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Den har vel fått ulike betegnelser etter hvem man har hørt det fra! Hvem som sitter med fasiten skal jeg ikke fastslå, men at den var annonsert som en CSL er på det rene. Så mye styr for en ussel bil... Den har kanskje fått ulike betegnelser, men i bunn og grunn er det ikke mer enn en vanlig M3 med styling.. Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Den har kanskje fått ulike betegnelser, men i bunn og grunn er det ikke mer enn en vanlig M3 med styling.. Jeg tror du bør sette deg inn i hva Hartge bedriver tiden med knock Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg