volvoraaner Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 http://www.home.no/volvopowwa/turbo3.JPG Hva slags funskjon på turboen har den delen som er rammet inn med rødt? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 http://www.home.no/volvopowwa/turbo3.JPGHva slags funskjon på turboen har den delen som er rammet inn med rødt? hmm har ikke sett noe lignede før, men skulle tro d var en slags form for vacum greie! Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mo-racing Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 det er en resirkulerings ventil. (dump) jeg tok vekk den på min å satt et lokk der, å fikk på åpen dump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 det er en resirkulerings ventil. (dump) jeg tok vekk den på min å satt et lokk der, å fikk på åpen dump hva om jeg bare tar av slangen som går ut i fra den a? er den fremdeles i funskjon da? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mo-racing Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 jeg prøvde det først på min. men turbo trykket klarer å presse belgen inni der opp. så da "mister" du trykket på en måte. så jeg la noen skiver inni der får å holde press på den belgen. men da blei det lekasje i lokket og mellom belgen. sugde falsk luft. blei bare masse tull... så jeg tok greia av å lagde til et nytt lokk. 3mm plate lagde pakkning å greier. nå er den knall bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mo-racing Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 tok bort bilde mitt jeg :) siden du fikk det til Siter Volvo 945 LT Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen" Volvo V70 TDI - www.garaget.org Volvo 242 B20 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mo-racing Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 prøver igjen [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 jeg prøvde det først på min. men turbo trykket klarer å presse belgen inni der opp. så da "mister" du trykket på en måte. så jeg la noen skiver inni der får å holde press på den belgen. men da blei det lekasje i lokket og mellom belgen. sugde falsk luft. blei bare masse tull... så jeg tok greia av å lagde til et nytt lokk. 3mm plate lagde pakkning å greier. nå er den knall bra. Ok...får vel se på detta en dag da...Se om det blir no ordning på det. hva gjør den slangen som sitter på der a?. Styrer den når den skal åpne? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 mo racing: sjekk pm din Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mo-racing Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 slangen som sitter på der kommer fra innsuget. den må du blende eller koble direkte inn på den nye dumpen. har svart på pm'en din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vector Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Det der er som sakt den orginale avlasningsventilen på turboen (dump) man fjerner den for å sett på en annen dumpventil eller koble sammen. man får kjøpt lokk på f eks http://www.pedersens-racing.no/bil/JBR/. da får man mer effekt av den nye etter som jeg har forstått. Siter Volvo 850 1996 R-optik Ex-Volvo 740 Gl 1986 Bakhjulstrekk er som å sette hesten bak vognen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg