Gå til innhold

3,0 l 24v motor i Kadett C 1200?

Ranger emnet

olemdo

Anbefalte innlegg

var ikke ment til deg, men til trådstarter. får jo ikke dette godkjent heller, motor blir vel for tung +du må ha pink bremser

men hvordan flytter c30e med tubo på seg da? har omega med c30se og synes denne er daff..

Men tror et slik dråg av en motor hadde hatt godt av en skrukompressor. Da får en utnyttet det potensialet som finnes i den.. (men det koster.)

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
om noen vil ha så har jeg en kadett c sedan, utskjært i torpedovegg til rekke sekkser, 3.0E kan også følge med, må kun sveise ny tunell så er den god, løp å kjøp ;)

Hvor mye skal du ha for den?

Det er ikke den jeg har sett i særp vel? Den litt matt røde med STORE felger??

hehe..

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe nei, men den er nok min den å :D

har stått på verksted mitt i 3år trur jeg denne, den er sandblåst å syregrunna, ganske fin i karossen egentlig, litt rust er det jo men helt grei egentlig.

bilen står i deler, men ska ha det meste, har ny frontplate og venstre framskjerm.(helt nytt altså)

bilen går billig pga plass mangel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe nei, men den er nok min den å :D

har stått på verksted mitt i 3år trur jeg denne, den er sandblåst å syregrunna, ganske fin i karossen egentlig, litt rust er det jo men helt grei egentlig.

bilen står i deler, men ska ha det meste, har ny frontplate og venstre framskjerm.(helt nytt altså)

bilen går billig pga plass mangel.

Til joppa:

Ta å sjekk PM boksen din, den er full. drita full.

Er det mulig å komme å se på den i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...