Gå til innhold

Oppussing av min audi 90

Ranger emnet

OleC

Anbefalte innlegg

Jeg leker litt med tanken om å fikse bilen.

Hjul,205/40/17(Hvite OZ felger, Crono eller Superturisimo)

Senkesett(40mm)

Hellakkering(Bilens org farge)

+ annet småtteri

Noen som kunne tenke seg og hjelpe meg litt med photoshopp modifisering.

Tar også med glede imot tips om hva annet jeg kunne ha gjort.

På forhånd takk

Ole C

post-638-13804851043329_thumb.jpg

VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er dette den 5 syl 2.2 motoren? I så fall hadde jeg beholdt den som den er, og heller byttet ut motoren til en 20v turbo motor :)

Men det er meg da :)

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ola

Er dette den 5 syl 2.2 motoren? I så fall hadde jeg beholdt den som den er, og heller byttet ut motoren til en 20v turbo motor :)

Men det er meg da :)

Stemmer det. 2,2 femmer. Har lyst på turbo, men er ikke så kult når det ikke er quattro.. spinner masse da. Som du ser på døra bl.a så trenger den lakk... lakket selv i høst, men den begynner å flasse. MÅ prioriter litt av det mest nødvendige først. Får hellakkering til 4000 pluss lakk, så det blir ikke så ille.. men uansett.. penger er penger og jeg er ikke kjempe rik akuratt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos sharif i dag og tittet på felger. han mente det var umulig å få tak i hvite felger. skulle jeg ha det, ville det komme på 2500 per felg. noen som kan hjelpe meg, har sett en 90 med hvite felger og får ikke fred før jeg får det!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by coupe quattro

lakk dem. koster vel ikke all verden?

ja... jeg har ringt å sjekket litt rundt på det. er piss redd for at det ikke skal bli bra... er så mye kriker og kroker. men hvis noen har erfaring med lakking av felger så del de med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt.......få vekk de store fæle oransje blinkerne foran!! Noe av det første jeg bestilte meg var hvite blinkers foran.TSI skaffer slike fra SGI for 800 spenn tror jeg.Ellers så kan du senke den litt da :D :D :D :D Grillspoiler oppe og nede kan skaffes fra SGI det også.Sportquattro panser fra samme firma.Jeg skal gå fra svarte ORIGINALE Hella baklys på bilen min til V8 baklys som jeg var å henta på posten isted.800 kroner for komplett baklys-rampe,høyre lykta var littegrann sprukket.Golf I hjulbuer er en del dill for å få på.Kompis av meg gjorde det på sin Audi 90 quattro og det ble dritfett med Compomotive MO 8x16 felger (hvite) innpress 10.

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider