Bjelli Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Noen som kjenner til dette? kjørte forbi den i dag, vanvittig gjennomført bil :) -Bjelland Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 vil ha! VIL ha!!!!!! BILDER!!!! MUST!!!! Siter http://www.corradoclubnorwegen.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgeS Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Kjørte forbi denne bilen i dag. E vel någe av det råeste jeg har sett tror eg. Ein eller aen må få ut någen bilder!! Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=159102 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Iallefall någen:) Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimjean Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Den var seriøst bare helt sinnsvill!!!! Siter Brom brom!:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 ligge jo bilde av den en anna plass på forumet.. sikkert carspotting.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 huff.... Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 huff.... Helt enig! Syns kittet var utrolig tøft på bilde, men da jeg har studert bilen, syns jeg den ble litt overkill! men smaken er som baken! ;) Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corrado_g60_ Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 ann va jo i rudskogen me ann.... Siter Kjør hardt Kjør stil Kjør supra uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Helt enig! Syns kittet var utrolig tøft på bilde, men da jeg har studert bilen, syns jeg den ble litt overkill! men smaken er som baken! ;) ja smaken er som baken, så han skal ha for at han har prøvd noe litt anerledes, men han kan ikke kalle det en corrado lengre! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eMTea Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Etter MIN mening er ikke dette noe fint, derav navnet CorraDASS 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Etter MIN mening er ikke dette noe fint, derav navnet CorraDASS 8) vær gla det finnes annerledes biler dere.. ps.. fins en golf 1 med dette oxo her ;) snikbilde: Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Har lakt ut om denne før.. drit tøff corrado synes jeg.. Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeW|ar Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Og sånn ser den ut nå? Siter 1997 Audi A8 (S8 wannabee) 1997 Audi S6 (http://www.bankraner.no) 2006 Vw Touran 2.0 TDI Highline 99/00 Suzuki Gsxr 750 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
junjun Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 ooida :/ Siter Vw Corrado G60 1990 Mercedes 190E 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg