Gå til innhold

Sort corrado med GTO styling i stavanger

Ranger emnet

Bjelli

Anbefalte innlegg

Står 1.8t fra audi har jeg hørt å den er nokk trimmet en del men hjelper jo ikke det når ann ikke får feste før på 5 giret å då har en del folk kjørt i fra han

HJELPER IKKE?

Da kan dahlback likegodt legge opp, for han har en Golf 4 med tusen hester som ikke drar skikkelig før i 5. gir.

Har man mye hester, så må man være forsiktig på gassen, pronto.

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Står 1.8t fra audi har jeg hørt å den er nokk trimmet en del men hjelper jo ikke det når ann ikke får feste før på 5 giret å då har en del folk kjørt i fra han

Hvorfor ikke?

Skal alle FWD biler ha en slakk gressklipper-motor fordi hjula ikke får noe grep?

Jeg synes det er den råeste Corradoen av alle jeg, er altfor mange folk som synes at "standard" Corradoer er finest.

Ja Corrado er nyyydelige biler, men når en invisterer så masse penger så er det bare rått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke?

Skal alle FWD biler ha en slakk gressklipper-motor fordi hjula ikke får noe grep?

Jeg synes det er den råeste Corradoen av alle jeg, er altfor mange folk som synes at "standard" Corradoer er finest.

Ja Corrado er nyyydelige biler, men når en invisterer så masse penger så er det bare rått.

:word_ms

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjuk bil, mad respekt for å gjøre noe annerledes og gjennomført. gto-kitet er jo klassisk, unfukwitable. synd at et slikt eksemplar ble skrap.

haha, 450 hester i en corrado, sprøøøtt.. ikke rart den trengte bredding, 305 på forhjulene så den får grep... hehe

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takkar...trenger skinner, wirene og motorer til selene.

Jeg har nemlig en US utgave selv...nærmere bestemt California.

Mine har tatt kveld.

Setene gidder jeg ikke å spørre om en gang, de var sikkert solgt før bilen i hele tatt hadde kræsja, hehe

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider