Gå til innhold

Sort corrado med GTO styling i stavanger

Ranger emnet

Bjelli

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får å si det sånn. Jeg jobba med personen og jeg vet at han trenger lappen for å jobbe, altså mister han den mister han jobben

Og som MRGOOK sa, er i underkant 500hk i motoren. (motoren laget av Dahlbekk) og så tror jeg det var s2 eller s3 understell.

Så han har ikke bredda bilen med breie dekk bare for show som andre gjør;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er grevling den. Stemmer det at den er bygget av dahlbeck. Utgangspunktet var en 1,8T som er borret opp til 2,1 mener jeg det var. Godt over 400 hest.Som jeg har sett så flyttet bilen seg stygg fort. Men hadde det vært opp til meg så hadde nok jeg brukt de pengene som gikk til Dahlbeck på å trimme opp den vr maskinen som engang sto i denne bilen.

74 Mod Golf 1

65 Mod T1 Boble

73 Mod T3 Variant X

84 Mod Polo Derby X

86 Mod "Racetech" Caddyen X

86 Mod Golf 2 "vinterbil" X

93 Mod Golf 3 GTI 16V X

91 Mod Corrado Vr6 X

99 Mod Golf GTI 20V Turbo X

http://www.algard-gatebilklubb.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, var det jeg trodde.

Borret opp til 2,1l faktisk....fytti faen så mye tid og penger som er gått i den motoren.

Sto det en vr6 i den før? De er jo potente og trimmevillige ja.

Noen som vet noe mer om hva som har skjedd med denne bilen? Ble spotta på motorveien mot Sandnes, men uvisst hvor den skulle...

VW Touran

VW Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikker på hvor jeg hørte det ifra, men jeg hørte vertfall at det var noe s2, s3. jeg så jo bilen hver dag når jeg gikk på jobb. og tro meg, jeg la merke til alt. og det var vertfall ikke noe G60/VR6 understell. Det er vertfall sikkert.

Men jeg synes det er den råeste corradoen jeg har sett.

Beige skinn, el. bilbelte og greier.

Så jeg tror nok det er lagt en goood del penger i den ja.

Og at den flyttet seg styggt fort er sant, hjulene spinner jo i alle gir;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikker på hvor jeg hørte det ifra, men jeg hørte vertfall at det var noe s2, s3. jeg så jo bilen hver dag når jeg gikk på jobb. og tro meg, jeg la merke til alt. og det var vertfall ikke noe G60/VR6 understell. Det er vertfall sikkert.

Men jeg synes det er den råeste corradoen jeg har sett.

Beige skinn, el. bilbelte og greier.

Så jeg tror nok det er lagt en goood del penger i den ja.

Og at den flyttet seg styggt fort er sant, hjulene spinner jo i alle gir;)

Er nok ikke noe originalt understell nei, men den trekker/trakk kun på forhjulene.

Hørte at han nettopp hadde spyttet i 100k i motoren, men hvis man sjekker dahlbeck sine sider(hvor motoren ble bygget) skal de ha rett over 300k SEK for et oppsett på 450hk++...så er nok lagt vanvittig mye penger i den, det er sikkert!

VW Touran

VW Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider