EliteCorrado Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 NEINEINEINEINEI:( Enn å ødelegge en corrado slik?! Jeg mener kræsjen, ikke stylinga. Den rieger stylinga gjorde bilen veldig stilig å se på, men det ligner ikke corrado lenger. Litt for kantete styling. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Lurer på hvem som eier bilen. Stakk føreren av? :D Pingledotten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRGOOK Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Går rykter om at han har blodtrimma den til 450 hk, ikke rart han stakk av :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoff Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Lurer på hvem som eier bilen. Stakk føreren av? :D Pingledotten. hehe. pyse. Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoff Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Går rykter om at han har blodtrimma den til 450 hk, ikke rart han stakk av :P 450 hk?? hahahahahahaha. joa. sats på det Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Får å si det sånn. Jeg jobba med personen og jeg vet at han trenger lappen for å jobbe, altså mister han den mister han jobben Og som MRGOOK sa, er i underkant 500hk i motoren. (motoren laget av Dahlbekk) og så tror jeg det var s2 eller s3 understell. Så han har ikke bredda bilen med breie dekk bare for show som andre gjør;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Skal være 430hk i denne, bygget av Dahlbeck som nevnt oppforbi. Ihjeltrimma 1,8T. Men er da ikke S2 eller S3 understell på den? Denne var da vitterlig FWD. Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HERBIE Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Bilen er grevling den. Stemmer det at den er bygget av dahlbeck. Utgangspunktet var en 1,8T som er borret opp til 2,1 mener jeg det var. Godt over 400 hest.Som jeg har sett så flyttet bilen seg stygg fort. Men hadde det vært opp til meg så hadde nok jeg brukt de pengene som gikk til Dahlbeck på å trimme opp den vr maskinen som engang sto i denne bilen. Siter 74 Mod Golf 1 65 Mod T1 Boble 73 Mod T3 Variant X 84 Mod Polo Derby X 86 Mod "Racetech" Caddyen X 86 Mod Golf 2 "vinterbil" X 93 Mod Golf 3 GTI 16V X 91 Mod Corrado Vr6 X 99 Mod Golf GTI 20V Turbo X http://www.algard-gatebilklubb.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Ok, var det jeg trodde. Borret opp til 2,1l faktisk....fytti faen så mye tid og penger som er gått i den motoren. Sto det en vr6 i den før? De er jo potente og trimmevillige ja. Noen som vet noe mer om hva som har skjedd med denne bilen? Ble spotta på motorveien mot Sandnes, men uvisst hvor den skulle... Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 ja den ble jo knust... :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Er ikke sikker på hvor jeg hørte det ifra, men jeg hørte vertfall at det var noe s2, s3. jeg så jo bilen hver dag når jeg gikk på jobb. og tro meg, jeg la merke til alt. og det var vertfall ikke noe G60/VR6 understell. Det er vertfall sikkert. Men jeg synes det er den råeste corradoen jeg har sett. Beige skinn, el. bilbelte og greier. Så jeg tror nok det er lagt en goood del penger i den ja. Og at den flyttet seg styggt fort er sant, hjulene spinner jo i alle gir;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Men hadde vert kjekt å lest hvor mye det er brukt på bilen, spesielt motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Er ikke sikker på hvor jeg hørte det ifra, men jeg hørte vertfall at det var noe s2, s3. jeg så jo bilen hver dag når jeg gikk på jobb. og tro meg, jeg la merke til alt. og det var vertfall ikke noe G60/VR6 understell. Det er vertfall sikkert. Men jeg synes det er den råeste corradoen jeg har sett. Beige skinn, el. bilbelte og greier. Så jeg tror nok det er lagt en goood del penger i den ja. Og at den flyttet seg styggt fort er sant, hjulene spinner jo i alle gir;) Er nok ikke noe originalt understell nei, men den trekker/trakk kun på forhjulene. Hørte at han nettopp hadde spyttet i 100k i motoren, men hvis man sjekker dahlbeck sine sider(hvor motoren ble bygget) skal de ha rett over 300k SEK for et oppsett på 450hk++...så er nok lagt vanvittig mye penger i den, det er sikkert! Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Synes denne er rå jeg, denne blir lagt merke til på veien vil jeg tro :) Men det er MYE synsing og hørt om osv angåendte motor. Noen som VET hva slags motor som står i, gjerne bilder :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Står 1.8t fra audi har jeg hørt å den er nokk trimmet en del men hjelper jo ikke det når ann ikke får feste før på 5 giret å då har en del folk kjørt i fra han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg