EliteCorrado Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Står 1.8t fra audi har jeg hørt å den er nokk trimmet en del men hjelper jo ikke det når ann ikke får feste før på 5 giret å då har en del folk kjørt i fra han HJELPER IKKE? Da kan dahlback likegodt legge opp, for han har en Golf 4 med tusen hester som ikke drar skikkelig før i 5. gir. Har man mye hester, så må man være forsiktig på gassen, pronto. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 HJELPER IKKE?Da kan dahlback likegodt legge opp, for han har en Golf 4 med tusen hester som ikke drar skikkelig før i 5. gir. Har man mye hester, så må man være forsiktig på gassen, pronto. Er en vesentlig forskjell.... golfen til dahlback har quattro... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Fanatic Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Smaken er som baken ja. Jeg synes biler med GTO kit er alt annet enn tøft og fint. Men det gir meg en jævli god latter da, så jeg håper GTO fans fortsetter med denne sporten :P Siter Retard Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Stod rett ved siden av da den kræsjet, fikk meg en liten støkk kan man si. Bilen gikk ganske braogså, og sjåføren var ute av bilen og beinet bortover på no-time. Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Står 1.8t fra audi har jeg hørt å den er nokk trimmet en del men hjelper jo ikke det når ann ikke får feste før på 5 giret å då har en del folk kjørt i fra han Hvorfor ikke? Skal alle FWD biler ha en slakk gressklipper-motor fordi hjula ikke får noe grep? Jeg synes det er den råeste Corradoen av alle jeg, er altfor mange folk som synes at "standard" Corradoer er finest. Ja Corrado er nyyydelige biler, men når en invisterer så masse penger så er det bare rått. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Hvorfor ikke?Skal alle FWD biler ha en slakk gressklipper-motor fordi hjula ikke får noe grep? Jeg synes det er den råeste Corradoen av alle jeg, er altfor mange folk som synes at "standard" Corradoer er finest. Ja Corrado er nyyydelige biler, men når en invisterer så masse penger så er det bare rått. :word_ms Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 motoren var stort sett det eneste han klarte å redde fra bilen , resten var stort sett vridd. Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 motoren var stort sett det eneste han klarte å redde fra bilen , resten var stort sett vridd. Noen som sa han hadde elektriske seler ?! Noen som vet å få tak i den karn? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 sjuk bil, mad respekt for å gjøre noe annerledes og gjennomført. gto-kitet er jo klassisk, unfukwitable. synd at et slikt eksemplar ble skrap. haha, 450 hester i en corrado, sprøøøtt.. ikke rart den trengte bredding, 305 på forhjulene så den får grep... hehe Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Noen som sa han hadde elektriske seler ?!Noen som vet å få tak i den karn? kan hørre med an om di er hele og til salgs , er lyst skinn fra statene - dette var en us bil.... Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 takkar...trenger skinner, wirene og motorer til selene. Jeg har nemlig en US utgave selv...nærmere bestemt California. Mine har tatt kveld. Setene gidder jeg ikke å spørre om en gang, de var sikkert solgt før bilen i hele tatt hadde kræsja, hehe Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joneinar Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 en veldig ødelagt corrado ja, like godt at den ble kræsjet! Siter Hva er likheten mellom Ringnes og sex i en båt? -it`s fucking close to water! Vannet dere kaller øl, ringnes, er hva vi pisser etter at vi har drukket Aass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 en veldig ødelagt corrado ja, like godt at den ble kræsjet! tror du misforstår litt... den ble ikke kræsjet fordi den var ødelagt. Den er ødelagt fordi den ble Kræsjet! Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoff Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 en veldig ødelagt corrado ja, like godt at den ble kræsjet! like godt den blei krasja?? jævla idiot! Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 en veldig ødelagt corrado ja, like godt at den ble kræsjet! :rockets Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg