MRGOOK Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Det er aldri godt at noen krasjer! Uansett, OT, noen som vet hva som skjer juridisk med eieren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Vel.....husker noen den bilen som kræsja og var på nyhetene for et par uker siden? En bil som ble trimmet til rundt 500hk. Etter kræsjen fikk eiern regning på motoreffekt forhøyning. Og når man regner rundt 1000,- per HK....ja, regn ut selv.. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Ender nok med at eieren må betala for bilen som ble skada (ikke corradoen). Og siden politiet tok bilen så tar dem nok å aukjonere bilen (eller hva det heter) og tar pengene selv? Kan det stemme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoff Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 da skal det bevises at modifikasjonene har overveiende skyld i ulykken. har en kamerat som krasja no jævli med 400 hesters cosworth å da kune di ikke bevise om det var motor eller dårlige dekk som hadde skylda ( samt fart selfølgelig) han fikk igjen bilen å måtte punge ut for alt annet Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1677315 Hehe. Her er det vel egentlig bare å slå til på setene folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 snakket med denne karen idag....linken du har lagt ved, er til en corrado g60. Han skal ribbe en G60,selge delene og hive over fra GTO-en. Vanlig delebil, dessverre. Og jeg som ville ha deler til selene mine..*sukk Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRGOOK Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Fett me lambodører og! jesus me cash i den bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 jepps...og den kommer tilbake... Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 snakket med denne karen idag....linken du har lagt ved, er til en corrado g60. Han skal ribbe en G60,selge delene og hive over fra GTO-en. Vanlig delebil, dessverre. Og jeg som ville ha deler til selene mine..*sukk Yeeey:D Og jeg som trodde jeg aldri fikk se den igjen:D Håper virkelig den kommer sterkt tilbake også:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenti000 Skrevet Mai 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2010 hehe gamel tråd eller?:P hørte rykter om at bilen er oppe å går i gjen bare noen få modifikasjoner på udsene men nesten helt lik.. :) fy F... for en bil å ka den går helt vilt. snakte med han for en ston siden og den er vist helt vil jah, motoren er den samen som han hade før å alt de der. :) Siter VAG for life - vw golf mk3 vr6 2,8 175 hk 235 nm 1992 - vw golf mk3 vr6 2,9 190 hk 265 nm 1995 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg