Myrtvedt Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 hoi! Har siklet en del på angel eyes i det siste, og det ble ikke bedre at jeg så en E34 med det i byen i natt. Lurte litt på hvordan prisene var ved å kjøpe det her i landet, kontra bestille fra f.eks danmark? Hva ligger prisen på ? - Mulig å få tak i brukt ? Er det bare lyktene som må byttes, passer inn med kontakter som er fra før orginalt. En annen ting, forskjellen på klar og sota ? Og er det pæra som gjør den "blå ringen" i forhold til den vanlige gule? --- mvh Thomas Myrtvedt Siter BMW, Freude am fahren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Gs bildeler har fra 3600kr. De har forskjellige typer.. Gå inn på http://www.gsbildeler.no og klikk deg inn på nettbutikken og se;) Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glimsdal Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 har kikka litt på det jeg og! men lurer på om jeg skal ha sorte de lykter for de er ikke noe fine når de er slått av! Siter :smilbmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bug Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 5,400 kosta minne fikk jeg høre Siter - Bmw 525i 88 mod = Solgt - Bmw 520ia induvidual 97 mod = Eies Live to rock, drink and fuck. Mess with the best, die like the rest :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg