Ro0oG Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 jeg har på 40/40 senk nå, men vil ha den litt mer ned foran. jeg har hørt at senkeskåler ikke senker noe på golf 2. stemmer dette, eller går den ned 15mm som det står at den skal? Siter Christian Rogstad - høvdingen=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 om det ikke senker noe, hvorfor heter det da senkeskåler? det virker det :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 De anbefaler ikke å bruke senkeskåler om senkingen blir mer enn 40 mm uten at du har korte dempere framme. Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ro0oG Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 De anbefaler ikke å bruke senkeskåler om senkingen blir mer enn 40 mm uten at du har korte dempere framme. jeg har sett med dempere også, så det går nok bra :) :) Siter Christian Rogstad - høvdingen=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg