hamansen Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 har blitt plaget med at vectraen min ikke vil starte.. Når bilen er kald må jeg stå å file leeenge før den starter, og når jeg har kjørt ei stund, og da stopper bilen, og lar det stå fex. i 5min, så vil den ikke starte igjen, jeg filer og filer og det blir ei jæv** bensinlukt..men hvis jeg da prøver å skyve den igang, så starter den... Hva kan dette være?! Motoren er forøvrig en c20xe. Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deprimera Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Høres nesten ut som startmotoren dette.. Siter Ride or die. or just die riding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 den ble bytta nå i mai..så det tviler jeg for.. Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg