Kenth Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Tenkte jeg skulle lage en liten tråd for min nye leke bil! yodude Bilen er en orginal 1989 mod Sierra Cosworth 2wd. Flintgrå av farge og heeelt orginal både utseende og motor.Bortsett fra 3" supersprint. Bilen har gått 174.000km, 100% rustfri og meget bra motor og teknisk stand! Er 4x4 optikk med panser/interiør. Bilen har skinn og AC!!!! Bilen kom direkte fra Italia den dagen jeg hentet den... Utseende skal beholdes orginalt, men den skal trimmes litt. Har bestillt steg3 chip, grønne dyser, 3BAR map, 31 aktuator og gruppe A toppakning. Blir vel noe mere ettervært :) Ikke fått tatt noen fine bilder men slenger ut ett par... Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 pen bil.. bare synd vag produktet ødela bildet litt... :boxing anyway.. grattis med ny bil... :) :) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 pen bil.. bare synd vag produktet ødela bildet litt... :boxing anyway.. grattis med ny bil... :) :) Hehe.. VAG mån ha!! :) Og cosworth... Derfor begge deler yodude Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Et tips kan være å fjerne skiltnummeret fra golfen så slipper du å få kveldsbesøk av noen som vil ha billige cossiedeler. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Et tips kan være å fjerne skiltnummeret fra golfen så slipper du å få kveldsbesøk av noen som vil ha billige cossiedeler. joa, men cossien står nok innelåst på en helt annen adresse. pluss att golfen er registrert på min mor. Og hun bor nok helt ett annet sted enn meg :) Den som kommer inn der cossien står er god!!!!!!! Devil Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Ta godt vare på den.... få biler igjen som er rustfrie og bra.. .. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Hehe.. VAG mån ha!! :) Og cosworth... Derfor begge deler yodude Ja du må jo ha en bil å kjøre med når men har feil på forden :pray Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Ja du må jo ha en bil å kjøre med når men har feil på forden :pray YES.. blir nok mye golf kjøring da.. hehe Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Pen bil!:thumb Utollet eller? Ga du mye for den? Siter Audi Coupe 2.3 Quattro x:Ford Sierra Cosworth 4*4 92mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 gratiss med ny bil.=) så meget fet ut den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg