Gå til innhold

Felger

Ranger emnet

Corfic

Anbefalte innlegg

Satt på 17" felgene i dag, trodde det skulle gå bra men nei det skrubber bak.

Men det er bare på den lille kanten som er yterst på hjulbuen som tar borti, er det mulig og fjerne denne eller vil det bli stres.

Noen som har noen gode forslag ti hva jeg kan gjøre???

Golf III

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valse hjulbuene bak så blir du kvitt problemet.. Altså kappe den vekk, men ikke gjør dette selv..

Ring onkel toms garage: 91303030 så fikser han sikkert det for deg, vet ikke helt hva han skal ha for det, tror det er snakk om ca 600-700kr pr hjulbue...

2006 VW Touran Exclusive

x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil)

x 01 Passat TDI Highline 130hk

x 95 Golf Cab

x 83 Golf

x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det)

Div deler til Golf3 selges...

Interessert?? send PM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er den kanten som går inn igjen fra skjermen kan du ta en vinkelsliper og kappe den,(får skarpe og kansje litt ujevne kanter men er kjapt)

Ta en tang og bende den opp (er ikke helt bra da det er fort gjort bulke skjermen)

Det jeg ville ha gjort er å ta en båndsliper med smal slipe ting "snabelsliper" (du skjønner sikkert hva jeg mener) og slipt ned denne kanten,da får du en jevn og fin kant som ikke er skarp og du kan lett få dekket til metallet for å unngå rust.

Dette har jeg gjort selv med veldig bra resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Brembo

Hvis det er den kanten som går inn igjen fra skjermen kan du ta en vinkelsliper og kappe den,(får skarpe og kansje litt ujevne kanter men er kjapt)

Ta en tang og bende den opp (er ikke helt bra da det er fort gjort bulke skjermen)

Det jeg ville ha gjort er å ta en båndsliper med smal slipe ting "snabelsliper" (du skjønner sikkert hva jeg mener) og slipt ned denne kanten,da får du en jevn og fin kant som ikke er skarp og du kan lett få dekket til metallet for å unngå rust.

Dette har jeg gjort selv med veldig bra resultat.

Få en som kan det til å gjøre det du, så du ikke ødelegger halve bilen din...

2006 VW Touran Exclusive

x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil)

x 01 Passat TDI Highline 130hk

x 95 Golf Cab

x 83 Golf

x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det)

Div deler til Golf3 selges...

Interessert?? send PM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skura bak på min også med 17", skulle egentlig valse hos onkel tom (pris: ca. 300kr pr. bue) men så kjøpte vi valse i steden for. etter valsing så var det ikke tendenser til skuring noe sted. hvis du ikke er redd for lakken din så kan du valse og bredde som f...

mvh

Johnny

02' Golf 1.9TDI 150PS 4-Motion Highline

X- 90' Jetta 1.6TDK

X- 95' Golf 3 VR6 X- 96' Golf 3 TDK

X- 89' Golf 2 TDK X- 80' Volvo 240

X- 99' Golf 4 TDI Highline X- 92' Golf 3 TDK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 years later...