safoll Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Er det noen som kan forklare meg skikkelig resultatet av denne benk-testen? http://home.online.no/~jankf/scan0001.bmp Ser at det er oppgitt 997 hPa der, går ut ifra at det er hektopascal det er snakk om, og 997 hPa er ca. 1 bar. Betyr det at det ble kjørt med 1 bars turbotrykk? Ser det er oppgitt to forskjellige kw-resultat der. Er det ene på motoren, mens det andre er på hjulene, eller? Nysgjerrig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Det ser ut som om anntagelsene dine stemmer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Hmm, er ikke lufttrykket(atmosfæretrykket) der de testet som ble målt? F.eks i wrc så yter jo bilene dårligere høyden pga tynnere luft(lavere lufttrykk) Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 hmm, nå kan ikke jeg se de bremsepapirene av en eller annen grunn, men er trykket konstant er det vel lufttrykket ja. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Juli 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Ok, trodde egentlig at det var slik at resultatet etter benkingen var på hjulene, og ikke i motoren. (?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.