Gå til innhold

Hvilket ratt egner seg best til LFS?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

tja.. for 500,- så får du vel et Logitech formula force GP ratt... har ett sånn jeg, funker bra det, men er ikke like bra som dyrere ratt selfølgelig :)

Litt mer slark o.l på dette, men absolutt bra.. og force feedback'n til logitech er jo som vanlig drit bra.

Ta deg en tur på elkjøp(raglamyr)... så går du helt til høyre inn forbi spilla, så finner du en liten reol der.. vedsiden av mp3 spillerene hvis jeg ikke husker feil, der har de noen ratt, men husker ikke hva i farten.

Kan jo stikke opp på amanda da, på spaceworld, men tror ikke de har så mye mer der :)

Kommer ikke på noen flere plasser... untatt utover med oasen da.....

signatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd logitech rattet i live for speed?

Det står nå mellom 2 ratt:

Logitech driving force pro: Koster skjorta (1000kr), men er vel noe av det beste å spille lfs med.

Logitech formula force: Billig ratt, men jeg vet ikke om det vil fylle kravene mine.

Får vel heller sparke igang kværna på mandag og ta turen opp på Raglamyr og kikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...
  • 3 weeks later...

Jeg kjører med det gamle Logitech Driving Force rattet til PS2 og det funker suverent. Så hvis du også har en PS2 vil jeg jo anbefale dette siden det er billig (500-600 spenn) og funker både på PC og PS2! m'm

Slenger du på en 500-lapp får du PRO-utgaven med 900 graders utslag, bedre pedaler og girspak.

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 months later...