Gå til innhold

Kræsjet Koenigsegg???

Ranger emnet

CorraDon

Anbefalte innlegg

Jeg hørte rykter om at han bare hadde ansvarsforsikring. heheh, neida. Surt om det er sant da. Var ikke lenge han fikk leke seg før det smalt. Den sendes jo garantert tilbake til låven i Sverige om det er sant, er neppe noe labert verksted som får røre den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Naboen min jobber med broren til Idar Vollvik (som bor her i Trondheim), han hadde også hørt om en Koeningsegg som hadde blitt krasjet så han hadde spurt broren som igjen hadde ringt og snakket med Idar Vollvik.

Ifølge Idar selv så er bilen ikke krasjet og for de i Trondheim som vil se Idar's to biler kan komme til Trondheim til helgen nå, for da ankommer han med sin gule Koeningsegg og en BMW M5.(Men ryktene sier at de vil bli pent bevoktet så ingen stygge tanker om bilene hans :p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mener seriøst at det ikke er så mye til bil. Klart det at motoren utseneden og alt de er topp altså, men ville selv valgt en syk gatebil og styla, trimma for millionene :P men di rikmannsfolka er desperate etter PR (kanskje det vi kaller PR-kåt?). så di trenger den type bil! men jeg tror ikke den er kresja? hadde nok vert i avisa på sekundet for den bilen va jo på forsida av vg når han fikk den så...

Ingen bil

Ingen MC... joo jeg har Aprilia rs 125, 2004 mod :D

Mange drømmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mener seriøst at det ikke er så mye til bil. Klart det at motoren utseneden og alt de er topp altså, men ville selv valgt en syk gatebil og styla, trimma for millionene :P men di rikmannsfolka er desperate etter PR (kanskje det vi kaller PR-kåt?). så di trenger den type bil! men jeg tror ikke den er kresja? hadde nok vert i avisa på sekundet for den bilen va jo på forsida av vg når han fikk den så...

hææ

.

hadde jeg hatt nok $$$ så hadde jeg bestilt en på flekken... dette er jo en sportsbil , og ikke en oppstylet familieracer med høy bling bling faktor slike er nå ihvertfall posørvogner..

Og kjøper en bil til så mange milioner har han råd til å kræsje den og, den skal jo brukes.. ¨

Do you understand the words comin outa my mouth?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt riktig tråd, men gidder ikke starte ny, da denne informasjonen er høyst usikker.

Det var nemlig en kamerat som obeserverte noe som kan ha vært en Koenigsegg som stod inne i Hydrolift-bygget i Fredrikstad som nå er BRANN-herjet... Den skal ha vært av farge mørk (og observert i bygget før brannen startet).

Om observasjonen stemmer, kan det kanskje være at en av verdens feteste biler har brent opp!

Det er ikke meningen å starte et usannt rykte, men jeg synes det er veldig trist om det stemmer, men også litt artig å ha vært først ute med nyheten..

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer at NTG har/har hatt en oransj.

Villvik sin er Norges første registrerte CCR. NTG sin var vel bare en CC?

Hydrolift er jo importør av Kinderegget til Norge, så ikke rart at de har noe i shappa si.

Når jeg så den derre blå, så kom jeg faktisk på at jeg har sett en lignende på Elmia Motorshow i 2000.

jkpg00_48.jpg

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår