Gå til innhold

Hvor kan jeg få fiksa felger??

Ranger emnet

Naila

Anbefalte innlegg

Som nevnt i den forrige tråden min, har den ene 17" tsw en liten sprekk på ca 2 cm, i felgnavet.

Går fint å kjøre med osv, sprekken har ikke utvidet seg.

Men er jo litt risky med sprekk i felg.

Så det jeg ikke fikk svar på, og som jeg sårt trenger svar på er HVOR kan jeg få fiksa felgen!??

Husker å leste i et bilblad om et firma som reparerte alle slags felger.

Veldig takknemlig for de som gidder å hjelpe meg! :pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo ikke jeg så kjent rundt i Harstad, men jeg er derimot ganske så kjent her i Sarpsborg...

http://www.sarpsborg-karosseri.no/

"Spesialverksted for retting av alufelger, også reparasjoner av overflateskader, polering, lakkering, chrome-effekt og blankpolering av ytterkant."

Eller: http://www.felgretting.no/

"Vi har utviklet en retteprosess for skadede aluminiumsfelger. Press og roterende formeverktøy kombinert med spesifikk varmekontroll, gjør det mulig å forme og bearbeide skadede felger. Dette skjer uten at det blir endring av strukturen og herdingen på felgen.

Alle felger blir kontrollert for sprekker og strukturskader."

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk! Regner med sprekken i felgen lar seg reparere??

Det greier jeg ikke svare på, iallefall uten å se den, men vil vel tro de fikser det meste ja :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ska ta bilde av felgen i dag, da jeg skal sende bilde til det felg rep. firmaet nevnt ovenfor her i denne tråden.

Må da gå ant å ordne, iom at det går helt fint å kjøre med... har merket ytterste del av sprekken med tusj, for å se at den ikke blir større og det har den ikke blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider