CorraDon Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Noen som kommer? 30-31/7-05.... Hadde vært kult hvis mange corradoer hadde kommet! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 kommer jeg.. om gliset blir ferdig... :/ Siter http://www.corradoclubnorwegen.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Gleder meg tilå se bilen din hvis du kommer! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Skulle komme, men har ikke fått alt av deler, mangler lakk og er ikke ferdig med motor, så jeg sier som jeg har sagt til mange tidligere år..."jeg kommer til neste år...." Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corrado boy Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 kan være at jeg også kommer en tur hvis jeg har fått lappen da hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg