RS2-GTi Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Kom over noen skinnseter til 8000 spenn komplett! Kan jo selvfølgelig vær solgt, men de va jævli fin! Et par sømma på baksete som va gått opp nån få centimeter, men bortsett fra d va dem helt strøken! Så bortimot ny ut! Alle delan følgte med. Muli understelle må fløttes over sia d va fra en amerikansk utgave (pga belta). Hadde egentlig kjøpt dem, men fan ut d bare va tull da stoffsetan mine ikke finnes slitt å e helt uten rifta ... Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Kom over noen skinnseter til 8000 spenn komplett!Kan jo selvfølgelig vær solgt, men de va jævli fin! Et par sømma på baksete som va gått opp nån få centimeter, men bortsett fra d va dem helt strøken! Så bortimot ny ut! Alle delan følgte med. Muli understelle må fløttes over sia d va fra en amerikansk utgave (pga belta). Hadde egentlig kjøpt dem, men fan ut d bare va tull da stoffsetan mine ikke finnes slitt å e helt uten rifta ... Hva slags farge? Elektrisk? Recaro? Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Sort - ikke el ... recaro ? nei .. standard interiør ... Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 jeg skal kanskje selge komplett grått skinn int :) meget pent, finner ut i løpet av uka om det skal selges.. da går d til første med 8000 :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg