hfracing Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 hva skiller 323gt-r kammer fra feks kammene i 323f 1.8twincam motorn.. min turbomata mx5 har 323f kammene, hva vil bli et mulig resultat ved bytte til feks gt-r kammer ? noen som vet, eller har andre forslag til hvilke kammer som funker best i overladet BP motor... ikke no hastverk enda med å bytte kammer, tenkte bare jeg sku prøve å finne ut av hvilke valg man har... Har forresten fått liv i bilen. overlada 323f 1.8 bp motor , langstillt og montert i mx5.. funker sålangt bra.. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ochagenes Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Ikkje store forskjellen: klippet og limt frå 323gtx.co.uk forumet GTX / GTR Cams Intake Duration - 233 Degrees Exhaust Duration 247 Degrees GT Cams Intake Duration - 233 Degrees Exhaust Duration 250 Degrees The GTX/R intake cam is the same as the GT intake cam, just the timing is retarded 3 crankshaft degrees. The GTX/R Exhaust cam is almost the same as a GT one, just the timing is advanced 3 crankshaft degrees to reduce the overlap and spool the turbo quicker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.