Gå til innhold

Deler til min polo1, hvor?

Ranger emnet

Night_wolf_x

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor det går an å få tak i deler til min polo 86c Coupe, tenker på styling, badlook, lamper og annet.

Virker vanskeligt å finne deler som er til denne bilen!

Noen som har tips til felger til denne bilen?

Har vert en stor misforståelse mellom meg og Bil og maskin A/s

De sa polo 1, men det dreier seg vw polo 86c coupe!

Sorry feilen!

Bilene mine:

vw caddy mk1 86 modell (prosjekt)

vw golf mk1 83 modell (ikke bestemt)

vw golf mk3 92 modell (bygges om)

vw golf mk3 vr6 delebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Detter er sjelden vare på norske veier! Kan faktisk ikke huske å ha sett en...

Har dessverre ikke noe svar på styling men vi snakker ikke noe plastic fantastic her sant?! Strøken bil med originale fangere er the way to go! Senke den på breie 13-14" felger. Så kan du jo ta deg av motor og understell.

Hvis du leter nedover etter tråden som heter "Hardkore" så ser du en polo 1 med seriøs bredding. Det er skamgromt! :pray

Biler:

-Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fangere fra 2f skal visst passe på forutenom festene på siden. Det blir visstnok en liten glippe mellom grillen men det finner du sikkert utav. Men en modifisert 2f fanger kan være ganske gromt! Og ganske billig!

Her er jo også noe smått som du kan se på--->http://www.astperformance.com/makeofcar/vw/poloii.php

Mattig--->http://www.mattig.de

Personlig satser jeg på originale fangere, felger og senk og mindre modifikasjoner. Heller litt kleen look! :)

Biler:

-Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

modifiserte 2f fangere har jeg ikke sansen for på Polo II, da er det bedre med fangere fra feks dietrich. Men min favorit er orginal fangere, lakkert svart i feltet hvor blinklysene sitter og bilens farge oppe og nede.

G40 cup spoiler foran gjør seg også.

Slipp bilen helt ned og sett på noen kule hjul. Polo II gjør seg ikke med for mye plastikk

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags årsmodell er det?

Har Eibach senkesett og røde koni bakdempere liggende som du kan få kjøpt billig

Passer ikke de du har til min bil?

Er på jakt etter:

-Liten alu.spoiler

-Fete små felger

-Senkesett

-Sports stoler

-Effektanleg

Bilene mine:

vw caddy mk1 86 modell (prosjekt)

vw golf mk1 83 modell (ikke bestemt)

vw golf mk3 92 modell (bygges om)

vw golf mk3 vr6 delebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eibach fjærene er i god stand, har ikke vært brukt siden 2000/2001 (har KW gewinde) Vet ikke hvordan demperene er. Har aldri brukt de. Alt satt på en G40 jeg ribbet for å bygge om min. Står på de røde koni demperene at de er topp justerbare, spør ikke meg hvordan ;) Mangler i så fall rattet, koster vel ikke mye hos Rodin

Hadde tenkt meg 800,- pluss ev frakt for kitet

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider