Gå til innhold

Lakkering av frontskjørt !

Ranger emnet


HiiP

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by HiiP

Hmm undre seg på om dette går bra! Da var fronten på dama sparkla, slipt og grunnet klar for lakkering...

 

Gruer meg litt til å starte men det kan ikke bli værre ;)

 

Jeg la merke til det der når jeg møtte deg ja..

Det var ikke direkte vakkert, for å si det sånn.. Og du har rett, det kan ikke bli værre!

 

Får håpe det blir bra nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dere ser så har jeg lakkert den sorte lista rød også. Vet ikke hvor lurt det er, men det burde ikke være noen problemer med å maskere og lakke den sort senere... *Håper jeg*

post-163-13804851044905_thumb.jpg

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Jeg la merke til det der når jeg møtte deg ja..

Det var ikke direkte vakkert, for å si det sånn.. Og du har rett, det kan ikke bli værre!

 

Får håpe det blir bra nå da :)

 

Nei... Det var ikke så veldig vakkert. Grå å jævelig! Blir det ikke bra så har man i allefall prøvd. Neste da blir å sende dama til en som kan lakkere ordentelig.

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde ikke folk her inne godkjente sånn jeg.. men jeg syntes det ser ganske pent ut!!

 

funker det å lakke evnt hvis man kjøper en ny front fra en eller annen butik som selger styling.. også bruker burker å lakke selv? hvis man kliner til med grunning, par lag med lakk og sånn fin blank ting på toppen? vil det funke?

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bing

trodde ikke folk her inne godkjente sånn jeg.. men jeg syntes det ser ganske pent ut!!

 

funker det å lakke evnt hvis man kjøper en ny front fra en eller annen butik som selger styling.. også bruker burker å lakke selv? hvis man kliner til med grunning, par lag med lakk og sånn fin blank ting på toppen? vil det funke?

 

Jeg lakkerte felgene på min Honda NSR ved å grunne ned, lakke en 5-6 lag på hver felg og kline på med 3-4 lag med klarlakk.

 

Det holder fint den dag i dag. Dette var spraylakk fra biltema.

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

 

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg hadde jeg latt den svarte listen forbli rød!.. jeg fjerna nettop listene på min skrot jeg... ser jo 10 ganger penere ut enn med dem..

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Finepix

Du burde absolutt ha lagt på et par strøk med grunning/fyller før du lakkerte. Er rimelig sikker på at sparkelflekkene vil vise gjennom lakken. Kanskje ikke med en gang, men vertfall etter en måned eller to......

 

Ja joa... Du sier noe, men hadde ikke mer og det var søndag. Hadde ekstra mye grunnig på såarkelflekkene så vi får se. :)

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår