Hondafan Skrevet Mars 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2003 mobildekk? :rolleyes: nisse hilsen en grønn kledd stavanger Siter Vil ha S14a X `93 Honda del sol X `86 Passat Combi :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2003 Originally posted by HiiP Kjøpt på mobi rek eller mobil dekk eller hva det heter. Ligger i lillestrøm like ved brannstasjonen. De lager spraybokser til deg om du trenger med ekstra mykings middel ol. Mo-Bi-Rek, holder til i Teatergt 6 i Lillestrøm, helt riktig som du sier, like ved brannstasjonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2003 Originally posted by HiiP Skal ikke se bort i fra at bilen får et strøk lakk i løpet av åre... Kommer ann på når jeg får ferie penga mine. Ser ikke ut som de kommer på denne siden av sommeren :( :( Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Mars 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2003 Originally posted by nitewlkr Ser ikke ut som de kommer på denne siden av sommeren :( :( Nei... ser meget dårlig ut ja... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2003 Originally posted by HiiP Kjøpt på mobi rek eller mobil dekk eller hva det heter. Ligger i lillestrøm like ved brannstasjonen. De lager spraybokser til deg om du trenger med ekstra mykings middel ol. Handle helle rpå LAKK SPESIALISTEN i oslo. dem er mye bedre. og du er sikret med kvalitet Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2003 Originally posted by rdl Handle helle rpå LAKK SPESIALISTEN i oslo. dem er mye bedre. og du er sikret med kvalitet Har du mye erfaring med Mo-Bi-Rek ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 Originally posted by Ascona Har du mye erfaring med Mo-Bi-Rek ? egentlig ikke.. men så lenge navnet på sjappa ligner artist navnet på en forbanna hval fra barne filmer så tør jeg ikke en gang å TA meg en tur innom!.... MO-BI--DICK Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 Originally posted by rdl egentlig ikke.. men så lenge navnet på sjappa ligner artist navnet på en forbanna hval fra barne filmer så tør jeg ikke en gang å TA meg en tur innom!.... MO-BI--DICK Nei, men det er jo greit, da går du glipp av glimrende service, og gode fagkunnskaper, som de faktisk har! Jeg handler stort sett alt der, og er utrolig fornøyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 Skulle jeg ha spraya bilen skulle det stått nissan på sprayboksen, ellers hadde jeg ikke turd uansett ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Originally posted by Finepix Du burde absolutt ha lagt på et par strøk med grunning/fyller før du lakkerte. Er rimelig sikker på at sparkelflekkene vil vise gjennom lakken. Kanskje ikke med en gang, men vertfall etter en måned eller to...... Helt enig! Vedder på at sparkelflekkene vil komme tilbake om ikke så alt for lenge.:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Nå er jo denne tråden ganske gammel, men hvordan er fangeren i dag? Ble det bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg