Gå til innhold

Lakkering av frontskjørt !

Ranger emnet

HiiP

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da var lakk lag nr 2 på... Ser ut til å bli ganske bra. Det er fiaktisk ikke noe sparkel som syns igjennom. Men de flekkene som var sort plastikk syns litt. Og jeg har ikke vært helt flink når jeg har pussa heller. Er den del kanter som syns der som den gamle lakken hadde flasset av. Trodde jeg hadde fåt fjærnet det jeg men nei.

Ser nesten ut som fargen også kan stemme :)

Kommer et bilde snart.

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FAEN I SVARTE HELVETE OG ALT DET DER! Da jeg skulle lakkere med klar lakk så begynte det å koke i lakken etter en stund. Det vil si at alt er ødelagt og jeg må starte på nytt! :mad:

Hihi Nå lurte jeg dere nå! Har klint på 2 fete lag med klar lakk og det ser ikke ille ut. Er faktisk MEGET fornøyd med resultatet. Fargen stemmer overs med resten av bilen og alt er bare kos :) :D

Bilde kommer i morra :)

Hvor lenge skal jeg vente før jeg rubber og polerer den nylakka delen? Er det noe spess jeg må passe på når jeg skal vaske den?

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bing

hva vil det si å "rubbe" på en bil? hvordan rubber man? hva trenger man av utstyr for rubbing?

Rubbing kan man si er en form for sjikkelig tynt sandpapir. Når du rubber fjærner du bitte litte grann av lakken på bilen. Dette for å få vekk urenheter osv. Etter at du har rubba bilen må du alltid polere den opp igjen...

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta blei jo suverent, Hiip.. :)

Jeg som alltid har trodd det har vært både tabu og dritvanskelig å lakke selv.. du får det til å se ut som en lek.. :D

Ford Sierra 2.0CL '88

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by D-1

nais..ble skikkelig bra dette her.hvilken grunning brukte du??noen spesiall grunning for plastikk eller noe sånt??

Brukte vanelig plastikk grunning... Husker ikke navnet enda men kan skrive det ned etter jobb i dag...

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Åge

Må bare få resten av bilen til å se like bra ut nå:). Blir noen lakk bokser det:D

Skal ikke se bort i fra at bilen får et strøk lakk i løpet av åre... Kommer ann på når jeg får ferie penga mine.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider