Gå til innhold

Lakkering av frontskjørt !

Ranger emnet


HiiP

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by HiiP

Kjøpt på mobi rek eller mobil dekk eller hva det heter. Ligger i lillestrøm like ved brannstasjonen. De lager spraybokser til deg om du trenger med ekstra mykings middel ol.

 

Mo-Bi-Rek, holder til i Teatergt 6 i Lillestrøm, helt riktig som du sier, like ved brannstasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HiiP

Kjøpt på mobi rek eller mobil dekk eller hva det heter. Ligger i lillestrøm like ved brannstasjonen. De lager spraybokser til deg om du trenger med ekstra mykings middel ol.

 

Handle helle rpå LAKK SPESIALISTEN i oslo. dem er mye bedre. og du er sikret med kvalitet

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Har du mye erfaring med Mo-Bi-Rek ?

 

egentlig ikke.. men så lenge navnet på sjappa ligner artist navnet på en forbanna hval fra barne filmer så tør jeg ikke en gang å TA meg en tur innom!....

 

MO-BI--DICK

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

 

egentlig ikke.. men så lenge navnet på sjappa ligner artist navnet på en forbanna hval fra barne filmer så tør jeg ikke en gang å TA meg en tur innom!....

 

MO-BI--DICK

 

Nei, men det er jo greit, da går du glipp av glimrende service, og gode fagkunnskaper, som de faktisk har!

 

Jeg handler stort sett alt der, og er utrolig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
Originally posted by Finepix

Du burde absolutt ha lagt på et par strøk med grunning/fyller før du lakkerte. Er rimelig sikker på at sparkelflekkene vil vise gjennom lakken. Kanskje ikke med en gang, men vertfall etter en måned eller to......

 

Helt enig! Vedder på at sparkelflekkene vil komme tilbake om ikke så alt for lenge.:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår