Gå til innhold

Klarer forsterker drive subbene?

Ranger emnet

exmith

Anbefalte innlegg

TROR lanzar ville bli best av de to...

Men det er da mange andre to kanalere som er bedre en de, til samme pris.

Får den til 750kr.

Men please kan du se på spesifikasjonene, sammen ligne de 2 forsterkerne, hvilken som klarer å drive subben/subbene best ?

Audi A3 1.8TFSI 08

x 1998 Audi A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Husk at det ikke er noe problem å omgjøre disse kjøpene dine. alle postordrekjøp er bundet av en lovbestemt angrefrist. Dette betyr at du kan returnere disse produktene så fort dem kommer til ditt postkontor, og få pengene dine tilbake.

mvh

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lavære å hente ut den. da blir den bare sendt tilbakt til avsender. det mener jeg da!

men heldigvis finnes det fler seriøse enn useriøse forhandlere.

ikke kjøp det du hadde tenkt til. bare et godt råd. send inn heller hvor mye du vil legge i av utstyr her på forumet,så er det vel noen av leverandørene som kommer med forslag tenker jeg. så kan du jo spørre her inne etterpå hva som en kan kjøpe. det ville jeg ha gjort

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svar fra Qxl.no i dag:

'

Hei,

vi har dessverre ikke mulighet til å avbryte kjøpet for deg, dette er det aktisk

selgeren som må gjøre.

Siden denne auksjonen ikke ble avsluttet før den 23.07. har du vel ikke fått

gjenstanden enda.

Jeg foreslår at du venter til du har fått den og sjekker om den svarer til

beskrivelsen.

Gjør den ikke det kan du benytte angrefristen og returnere innen 14 dager.

Selgeren kan ikke belaste deg med avbestillingsgebyr da, for da er det selgerens

beskrivelse som ikke stemmer.

Dersom du ikke kommer noen vei med selgeren kan du sende oss en mail så skal vi

forsøke å hjelpe deg videre.

Hvis du benytter angreretten vil selgeren mest sannsynlig søke oss om refusjon.

Vi kommer da til å sende deg en mail med selgerens begrunnelse for at handelen

er avbrutt og denne mailen er det viktig at du leser nøye og svarer på.

'

Audi A3 1.8TFSI 08

x 1998 Audi A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men har du vært i kontakt med selgeren etter auksjonen ble avsluttet(mulig det står tidligere men ikke fåt det med meg)

Hvis ikke blir handelen ugyldiggjort. selger skal kontakte deg innen 7 dager etter auksjonsslutt.

Så BoomBoom er gamle Flash Audio?? steike!! slike firmaer skulle ikke hatt lov å drive..

MEN!! er det ikke påbudt å vise org.nummer på evt hjemmesider osv? slik at man kan vite det er et "registrert" firma(ikke at de trenger være seriøse fordi)

Blir så lei når jeg hører slik.. Nabo gutten har nettop fylt 18 og fått seg bil. Han har stått utenfor garasjen min i 3 år og siklet når jeg har holdt på.

Fikk tlf av han for et par dager siden,om jeg kunne hjelpe han og montere et par subber i bilen,kjøpt på qxl.

Disse hadde han fått veldig billig,mente han( han hadde gitt 1400,- pr stk)

Kom og så på de og måtte nesten le og spy samtidig.. Var Poison Audio. Noen blå 12". Sto på lappen han hadde fått med at de var beregnet for pro db-drag og effekt 1500w +++ men ingen spec.

Lurer på om det er samme firma som det er snakk om her.. Hva kan man gjøre???

må bare beklage, at dette ble Veldig :offtopic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det dette elementet det er snakk om? (måtte jo være boomboom sin side jeg fant det på ja) http://www.boomboom.no/BILSTEREO/view_product.php?product=Cyanid%20D-12

"Dette er en bass som spiller utrolig bra til prisen" my ass! for 1600,- får du *finn på et nytt ord som passer inn* mye bedre element enn det der.

du sa det var snakk om noen dager siden bare? i såfall, har han fremdeles mulighet for å benytte angrefristen? ville absolutt gjort det om jeg var han.

syns det nesten er på tide at den siden blir fanget i nettet og fratatt retten til å drive en butikk. :web

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen.

Fakturaen fikk jeg på samme dag, men de svarte ikke på mail.

De svarte først i dag, å de sier det har svart på alle, det er jo ikke sant, jeg er jo ikke blind.

De sier de skal sende mail til qxl og utestenge meg og , siden jeg har sakt mye dritt i mailene deres, haha, kommer ikke på noe som var på kanten jeg.

Sa og til dem nå at de hadde mye dritt på seg ute på nettet, på forum osv.

Får se hva som skjer.... Betaler ihvertfall ikke 1 krone..!

Audi A3 1.8TFSI 08

x 1998 Audi A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

booboom/flashaudio har vært diskutert mange ganger her inne

etter Norsk lov skal Norske firma som driver netthandel i Norge ha et telefonnummer som firmaet kan kontaktes på.

Dette har Unge lovende herr Kålheim tydeligvis "glemt" på hjemmesiden sin.

Nåvell heldigvis må alle Norske firmaer stå i enhetsregistret og dermed er det en smal sak å finne kontaktinfo

Organisasjonsnummer: 986 679 138

Navn/foretaksnavn: BOOMBOOM AS

Organisasjonsform: Aksjeselskap

Forretningsadresse: Nedreveien 2

9990 BÅTSFJORD

Kommune: BÅTSFJORD

Postadresse: Postboks 497

9991 BÅTSFJORD

E-postadresse: post@babyboom.no

Internettadresse: http://www.babyboom.no

Telefon: 78 98 42 64

Mobil: 41258079

Telefaks: 78 93 33 99

Registrert i Enhetsregisteret: 17.03.2004

Stiftelsesdato: 10.03.2004

Daglig leder/ adm.direktør Tommy Kålheim

Næringskode®: 51477 Engroshandel med sports- og fritidsutstyr, spill og leker

Sektorkode: 710 Private foretak med begrenset ansvar (aksjeselskaper mv.)

Også registrert i: Foretaksregisteret

Merverdiavgiftsmanntallet

Han blir vell sikkert å bytte telefonnummer nå men da er det bare å ta kontakt med brønøysundregistret og opplyse om dette så blir han tvunget til å oppgi det nye nummeret:)

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha =)

Sykt bra, hvor fikk du tak i det ?

Btw,

Fikk 2 mailer fra dem i dag etter jeg sa dem hadde dyre ting, lå mye dritt om dem på nettet, så skrev dem dette MED STORE BOKSTAVER =D :

'-

DETTE KOMMER FRA ET FIRMA I LOFOTEN SOM, KOMMER TIL Å BLI SAKSØKT AV OSS.

FLASHAUDIO DRIVER I DAG BOOMBOOM ER ET ANNET SELSKAP .

Å HVA HAR FLASH GJORT GALT ,ANNET Å VÆRE KONKURRENT MED ET VIST LOFOT FIRMA SOM SLENGER DRITT VIA SIDENE DERES OG KONKURRANSE SIDER.

VI SLETTER DIN ORDRE ØYEBLIKKELIG

VI TAR IKKE MOT DRITT OG REFS UTEN GRUNN,SLIK ER VI ,FORTJENER VI DET DA,ER DET OK . .

AT VI FÅR NEGATIV REFS FRA ANDRE SOM ER SURE FORDI VI HAR DUMPET PRISENE MED 50% JA DET VET VI.

98% AV VÅRE KUNDER ER KJEMPE FORNØYDE ,MEN SÅ ER DET JO DE SOM SKAL HA ALT GRATIS IKKE SANT.

HVOR DU KAN FÅ TIL VI ER DOBBELT SÅÅ DYR ,JA DA MÅ DU FORTELLE MEG HVOR DET ER SLIK AT VI KAN KJØPE VARER FOR Å VIDRE SELGE FRA DE,FOR DA SELGER DE UNDER DET VI BETALER FOR VARENE.

HILSEN DAGLIG LEDER.

'-

hm, vet ikke hva som er sant og ikke jeg, men ingen mer handel med dem ihvertfall ! FIkk ihvertfall ordren slettet...

Audi A3 1.8TFSI 08

x 1998 Audi A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn

hehehehehehehehehhe

JAJA Trengs det å sies mere om denne saken??

heahea nei :roll:

Men takk for hjelpen til alle som har skrevet innlegg i tråden min, hadde ikke komt noen vei uten dere, hadde vell sotte med det dritt anlegget i bilen da.. :S

Audi A3 1.8TFSI 08

x 1998 Audi A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider