Gå til innhold

Grå Audi 90 på Ingeberg!

Ranger emnet

Solberg-

Anbefalte innlegg

Var vel for et par uker sia...Var ute å sykla og mot meg kom en grå Audi 90 av den "firkanta" modellen (eldre enn 90 mod hvertfall..) Den var UE registrert tror jeg..Mener å ha sett denne på VW Audi klubben treffene..? Men fy steike som eieren dro på!! Helt rå lydopplevelse! Da den passerte meg kom et kraftig pssshhhh..hau hau! Er det noen som vet no mer om denne bilen? Eventuelt hvet hvilken jeg snakker om?

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..Ja jeg tviler ikke et sekund på det gitt! :) Du har ikke samme motor i din da? ;)

Planen er og få inn turbo i min også.. Men må vente til jeg har råd og slikt.. etter at jeg prøvde anders sin ble jeg turbo syk! Samme ble dama! Hu sa: Slikt MÅ du ha også! hehe.. så nå venter jeg på at jeg skal begynne og jobbe og begynne og bygge om :D

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off topic.. er vel ikke nabo til en olastuen du vel?

hehe..joda, stemmer det..bor 50 meter bortafor serru...kjenner du`n? han er vel no designer på HU trur jeg..?

ja turbo er bra! da blir det nok fart på sakene! er det komplisert å stappe nedi en turbo i motoren din ell? var forresten interissert i bilen din før du kjøpte den...hadde planer om å kjøpen jeg men..;) du kom meg i forkjøpet! hehe

-85 Audi 90 2,2E 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..joda, stemmer det..bor 50 meter bortafor serru...kjenner du`n? han er vel no designer på HU trur jeg..?

ja turbo er bra! da blir det nok fart på sakene! er det komplisert å stappe nedi en turbo i motoren din ell? var forresten interissert i bilen din før du kjøpte den...hadde planer om å kjøpen jeg men..;) du kom meg i forkjøpet! hehe

Fredrik er tremeningen min og ja han er designer i hu.. og jeg bildegodkjenner så slekt og kollega :)

Haddu du tenkt og kjøpe bilen av bjørnar ?

Haha.. *pekepå* Jeg kom før deg! hehe..

Bytter evt hele motoren da jeg skal ha turbo!

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik er tremeningen min og ja han er designer i hu.. og jeg bildegodkjenner så slekt og kollega :)

Haddu du tenkt og kjøpe bilen av bjørnar ?

Haha.. *pekepå* Jeg kom før deg! hehe..

Bytter evt hele motoren da jeg skal ha turbo!

Han er tremeningen din ja...Jeg har ikke sett du har vært på besøk åt han elns..? Pen bil du har vettu, hadde vært artig å sett den en gang til liksom..Men mener jeg så den på Våler i år hvertfall! ;)

Hmm..Jeg "tenkte" jeg sku kjøpe den ja..Men kom ikke lenger enn det! hehe

Mulig han het Bjørnar...?

Si ifra hvis du bytter motoren da! Er muligens interssert i den..Hvis den passer oppi en 85 Audi 80 da?

-85 Audi 90 2,2E 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er tremeningen din ja...Jeg har ikke sett du har vært på besøk åt han elns..? Pen bil du har vettu, hadde vært artig å sett den en gang til liksom..Men mener jeg så den på Våler i år hvertfall! ;)

Hmm..Jeg "tenkte" jeg sku kjøpe den ja..Men kom ikke lenger enn det! hehe

Mulig han het Bjørnar...?

Si ifra hvis du bytter motoren da! Er muligens interssert i den..Hvis den passer oppi en 85 Audi 80 da?

Mulig den passer.. det kan man finne ut.. :) jeg var på våler jeg vettu..

Har ikke vært der på besøk på dagtid,bare kjørt han hjem fra byen..

Du kan slenge på en pm så kan du få nr så kan du få se bilen en dag :)

Mvh Ørjan Eriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider