Gå til innhold

Grå Audi 90 på Ingeberg!

Ranger emnet

Solberg-

Anbefalte innlegg

Mulig den passer.. det kan man finne ut.. :) jeg var på våler jeg vettu..

Har ikke vært der på besøk på dagtid,bare kjørt han hjem fra byen..

Du kan slenge på en pm så kan du få nr så kan du få se bilen en dag :)

Ja, sikkert ikke vanskelig å finn ut det nei ;)

Okei..ikke no rart jeg ik har sett bilen din åt Fredrik da...Er ikke den som sitt oppe hele natta ;)

Men du skal ikke på VACN treffet på Rudskogen helga nå da? Trur ikke det blir no problem å ikke se bilen din..Så fort jeg får bil slenger jeg inn et medlemsskap i Audi-klubben vettu ;) Regner med du er på lokallagstreff osv?

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sikkert ikke vanskelig å finn ut det nei ;)

Okei..ikke no rart jeg ik har sett bilen din åt Fredrik da...Er ikke den som sitt oppe hele natta ;)

Men du skal ikke på VACN treffet på Rudskogen helga nå da? Trur ikke det blir no problem å ikke se bilen din..Så fort jeg får bil slenger jeg inn et medlemsskap i Audi-klubben vettu ;) Regner med du er på lokallagstreff osv?

Skal ikke til rudskogen i helga..

Jeg er på lokallags treff vettu :)

Planer om åssen bil du skal ha?

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke til rudskogen i helga..

Jeg er på lokallags treff vettu :)

Planer om åssen bil du skal ha?

Hehe..Har altfor mange og dyre planer..Men et eller annet skal man klare å realisere av det! ;)

Tenkte jo ei stund på bilen din før du kjøpte den da..Hehe...Men har sett en gammel Audi 80 i Vang som jeg skal forhøre meg om! Den står uten skilt så jeg frykter den ikke er EU-godkjent og derav har mye feil..Men har skikkelig lyst på den så vi får se..:)

Førerkort er jo en fordel og ha også! :driving Men det blir ikke før om 3-4 måneder! :(

-85 Audi 90 2,2E 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..Har altfor mange og dyre planer..Men et eller annet skal man klare å realisere av det! ;)

Tenkte jo ei stund på bilen din før du kjøpte den da..Hehe...Men har sett en gammel Audi 80 i Vang som jeg skal forhøre meg om! Den står uten skilt så jeg frykter den ikke er EU-godkjent og derav har mye feil..Men har skikkelig lyst på den så vi får se..:)

Førerkort er jo en fordel og ha også! :driving Men det blir ikke før om 3-4 måneder! :(

hehe.. Ja har noen planer jeg også.. men får vente til vinter`n.. Typ 81 karosseri ? Slik som mitt ?

Førerkort er et must :) :driving

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. Ja har noen planer jeg også.. men får vente til vinter`n.. Typ 81 karosseri ? Slik som mitt ?

Førerkort er et must :) :driving

hehe..vintern er ofte det beste tidspunktet ja! for ikke snakk om at bilen skal ut på fæle salta veier da! hehe ;)

Tja..er vel Typ 81 ja trur jeg...Rimelig firkanta for å si det sånn..hehe

skal legge ut bilde av den på Audi 80 forumet her snart...Sikkert noen som kan si meg hvilken årsmodell det er da..;)

-85 Audi 90 2,2E 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..vintern er ofte det beste tidspunktet ja! for ikke snakk om at bilen skal ut på fæle salta veier da! hehe ;)

Tja..er vel Typ 81 ja trur jeg...Rimelig firkanta for å si det sånn..hehe

skal legge ut bilde av den på Audi 80 forumet her snart...Sikkert noen som kan si meg hvilken årsmodell det er da..;)

hehe.. salt = fy fy.. hehe

Spent på åssen bil du har :)

Mvh Ørjan Eriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. salt = fy fy.. hehe

Spent på åssen bil du har :)

Har jo ikke kjøpt bilen enda da..Vet ikke engang om den er tilsalgs :( Men drar til Mallorca på tirsdag nå så får ikke snakka no med eieren før om ei uke..Men bilde av den kommer senere idag hvertfall...;)

-85 Audi 90 2,2E 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo ikke kjøpt bilen enda da..Vet ikke engang om den er tilsalgs :( Men drar til Mallorca på tirsdag nå så får ikke snakka no med eieren før om ei uke..Men bilde av den kommer senere idag hvertfall...;)

ok.. da får jeg vente på bilder av mulig bil! Byr du bra på min da? :bump

;)

Mvh Ørjan Eriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.. da får jeg vente på bilder av mulig bil! Byr du bra på min da? :bump

;)

får ikke lasta opp før jeg finner igjen internettsida der jeg laster opp fra...kan ta litt tid...så ikke sikkert det blir før om ei uke :(

hehe..jeg har ikke bra nok økonomi til å by bra på bilen din serru ;) skal den selges nå da?

-85 Audi 90 2,2E 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får ikke lasta opp før jeg finner igjen internettsida der jeg laster opp fra...kan ta litt tid...så ikke sikkert det blir før om ei uke :(

hehe..jeg har ikke bra nok økonomi til å by bra på bilen din serru ;) skal den selges nå da?

Med nok penger så er vel alt til salgs?

hehe..

Men bilder kommer nok så fort du får fikset det.. :)

Mvh Ørjan Eriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider