Xvani Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Hei! Hva er enkleste måte (med ok lyd, om mulig..) å skjøte en høyttalerledning på? Sukkerbit? Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordofdeath Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 sukkerbit, kabelsko og lodding er vel de letteste... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 personlig har jeg ikke hørt lydforskjell på de alternativene som er nevnt ovenfor. men jeg liker lodding best da det blir mest holdbart, og det blir best kontakt om du lodder skikkelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xvani Skrevet Juli 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 hva er kabelsko? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Beste måten rent elektrisk er å tvinne lederne i hverandre for så å lodde dem. Husk at ved lodding skal tinnet smelte på emnet, IKKE på bolten. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000t Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 hva er kabelsko? :) Når du skal spille fotball bruker du fotballsko. Når du skal kable..... :hammer Neida.. ;) Dette er kabelsko: Stikk inn kabelen og klem til med kabeskotang... Siter Saab 9000 airflow - 80's style - Why drive a car, when you can pilote a SAAB? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Når du skal spille fotball bruker du fotballsko. Når du skal kable..... :hammer Hehehe! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xvani Skrevet Juli 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 men når man har festet kabelskoene, da fester man de i hverandre??? hvordan?? Tenkte å kjøpe disse: http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=78274 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Disse er litt vanskelige å feste til hverandre ja...... Hvis du spør betjeningen på Biltema, så kan de sikkert hjelpe deg med å finne kabelsko som passer til hverandre..... men når man har festet kabelskoene, da fester man de i hverandre??? hvordan?? Tenkte å kjøpe disse: http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=78274 Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xvani Skrevet Juli 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Fikk det til :) - fant noen som passet til hverandre. 80 spenn for settet (med MASSE kabelsko) og kabelsko tang (med avisolering) en slik tang skulle jeg ha uansett :) YAY Så nå er høyre side ferdig innstallert... men fy faen så mye stress for så lite forbedring :fuckme2: Eltek hadde tilbud på Dynabel, og jeg slo til. Ble jevnt over bedre lyd, og jeg forventet ikke mye av kompo settet. Men jeg forventet mer enn dette! (får se når jeg får ny spiller + satt inn settet i venstre dør også....) jaja! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg