Gå til innhold

Opel Vectra GT -94

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hallo! Jeg har STORE planer om å kjøpe en 94 model opel vectra, og jeg bare lurer på om det er noen her som har noe positift eller negatift å si om denne bilen? Jeg vil gjerne ha tips. Jeg er snart 18, og dette blir min første bil! planen er at jeg skal gi 100 000 for den. er dette en god eller dårlig pris? bilen er i top stand, og jeg får med Sub og mye ekstrautstyr!(Sub, høytalere, forsterker, tusenmetringer og ellers en meget bra stailet bil):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kordan motor e det som står i den????

E det 2,0 16v eller 8v??

Det e vel noen da dem mest driftsikre bilene opel har laget men har litt lett for å ruste bort:D

sjekk nu etter rust i bakskjermer og kanaler, vis du ikke har så mye greie på bil skjøl så få tatt en naf-test.

Dem e kansje litt veld pirkede men da får nu greie på om den er i bra stand:cool: :cool:

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke kjøpe ein vectra 2,0 8v til 100000nok!!! da e du gal da!

Sørg for at det ikke er rust i skjermer, kanaler, taket osv.

Alt du ser skal du si ifra om og si at du betaler ikke så mye for en bil med "SÅ" mye rust :) (virker den)

er bilen fikset mye på sørg for at dette er godkjent, hvis ikke vil det bli pinli på EU godkjening! :)

som sagt: det beste er vel kansje å få NAF til å gå over bilen ja!

den naf testen er det vel du som må betale, og selgeren har ikke rett til å se papirene du fikk av naf, om hva som var galt med bilen. (tror jeg?):rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går bile i finnmark?????

I tilfelle kor da???

MEN 100000 for en vectra A e vel litt ille du får jo en vectra B for den prisen.

vet om en 97 mod vectra B 2,5 v6 med alt av utstyr til 135000.-

den følger det naf test med.

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen er lite kjørt! den har gått 121000, og har stått de fire første vintrene i en garasje i oslo, så ble den solgt til en 30 år gammel fyr i hammerfest, men han ble skilt, og en kompis av meg har eid bilen de siste årene. Bilen er meget godt vedlikeholdt (vasket en gang i uken, og innvendig annen hver uke! kompisen min er en taxi sjofør, så han liker vedlikeholdte biler). Bilen kommer til å bli bukt i vest finnmark som en råne bil(kommer ikke til å kjøre lange strekninger om vinteren med denne, da bruker jeg heller pappas Subaru forester!:) ). Bilen har også mye ekstra utstyr, som kjørekomputer, alarm/sentrallås, defa warmup, mottorvarmer osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1994 modell Opel Vectra GT. 2L 16V motor, 150 HK. Kjørt 121 000 km. Effekt anlegg(effekt anlegg fra Opel, konstruert foe denne biltypen). Nylig stor service på bilen. Service heftet er fulgt! Høyttaler pluss sub. Alarm og sentral lås, bilen er ellers i god stand! nettopp EU godkjent frem til 2004.

2 nye (blå) tusenmetringer. Nettopp byttet sotings film på alle vinduene.

2 grilller! (En sportsgrind og en standard grind)

2 spoilere(En stor og en liten, bruker den store om sommeren og den lille om vinteren)

8 stk. aluminiums felger, 16 toms 205 45 på sommerdekk, .15 på vinter dekk. (nye dekk, kjøpt i 2001)

Total pris for bilen: 100 000,-

5000 kr extra hvis jeg skal ha en 500 W forsterker med på kjøpet

post-425-13804850161224_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, dette er hva jeg ser;

-Bilen er pen å se på, meget trolig omlakkert.

-Den har "byttet" solfilm,(!) hørtes viktig ut! :)

-Han har kjøpt ny grill, og spoiler, noe det virker som at skulle øke prisen veldig mye?! Det gjør ikke det!

-Det er med 8 lettmetall hjul, som faktisk øker prisen litt.

-"Effektanlegg fra opel" Ha ha! Neppe!!

-KM-stand virker helt ok, så lenge det stemmer..

Bilen virker generelt bra den, men at det ikke er rust på den i d hele tatt, er i så fall godt gjort!! Kult med kjørekomputer og defa warmup da.. Litt stiv i pris kanskje?

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sviker fra merce til Honda! :)

kjøp bilen, men prut nå litt ja!

og hvis du setter på 1000 metringer kommer jeg på besøk å river de av!!!!! :)

bilen var svært fin, men prisen er jo nesten den samme som en 2000, finner 2000 som er billigere enn det der å!

:dude:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klart å prute prisen ned til 92 000, så jeg har kjøpt bilen! Jeg har gått over hele bilen i dag(så godt som murlig) å jeg kan ikke finne en flekk rust!

Ola: Bilen er omlakert en gang i 1997. Effektanlegget er faktisk fra opel!

Stain: 1000 metringan kommer ikke til å være for mye på! kun om vinteren:)

post-425-13804850161329_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stain

sviker fra merce til Honda! :)

kjøp bilen, men prut nå litt ja!

og hvis du setter på 1000 metringer kommer jeg på besøk å river de av!!!!! :)

bilen var svært fin, men prisen er jo nesten den samme som en 2000, finner 2000 som er billigere enn det der å!

:dude:

Ha ha ha! Du minner meg nesten litt om en! ;) Men han syns jeg å huske putra rundt i en omega?

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var nok meg det ja! men kjører ingen Omega!

var jo bare (på den tiden) 16 år!

jeg lurte vel de fleste på SOL forumet?

folk trudde jo jeg var stinn av gryn å hadde GOD peiling på Opel/bil! (kan jo en god del da! :)

men det står en Omega Utafor døra ja! men den er ikke min! (kansje snart)

(drittungen er tilbake:) thats me!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stain

var nok meg det ja! men kjører ingen Omega!

var jo bare (på den tiden) 16 år!

jeg lurte vel de fleste på SOL forumet?

folk trudde jo jeg var stinn av gryn å hadde GOD peiling på Opel/bil! (kan jo en god del da! :)

men det står en Omega Utafor døra ja! men den er ikke min! (kansje snart)

(drittungen er tilbake:) thats me!)

Ha ha! Good one! :)

Du hadde mistenkelig mange biler en stund der ja! :)

Men til 16-åring å være, må jeg si du imponerte både kunnskapsmessig, og skrivemessig! ;) Kult du fant veien hit da!

01` Seat Leon 4x4 20vT

Lenke til kommentar
Del på andre sider