nilsgeorg Skrevet Mai 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2002 Jeg har et viktig spørsmål til dere opel eiere! jeg har kjørt litt med nybilen, og jeg merker at bilen er litt tung-girt (Man må bruke LITT kraft for å få bilen i gir), og den tidligere eieren sier at det er standard opel at bilen er litt tung å få i gir. En selv vant med en subaru forester, og der er det lett og bytte gir, man slipper og bruke kraft, spaken glir lett inn i det valgte giret. Nå er spørsmålet mitt, er dette standard opel, eller tegn på større slitasje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny Skrevet Mai 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2002 Glir som bare pokker min gir hvertfall... Litt treg å få i første giret eneste, må nesten stoppe helt opp, men det er nå vanlig.. Kanskje sjekke girolja? Gratla med ny bil hvertfall:) Siter - Kenny Live fast, die young, leave a beautiful corpse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smule Skrevet Juli 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2002 Det e typisk på f20 girkassene slik som er på bilen din. Er det i alle fall på min vectra 2000 og på kompisen min sin calibra. Så det e vel sikkert noko som går igjenn. Flott Bil Forestren! Siter Gromscona POWER! No: Opel Ascona B 2,2i Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Juli 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2002 .... Så har Forester, som du sammenligner med, en ganske "lett" gearkasse som nok forsterker inntrykket litt. Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg