Excaliburz Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Usikker på om jeg poster på rett forum, men tar en sjanse. Er det noen her som vet hvem som kjører den blå Subaru Impreza WRX Sti'en som holder til på tiller i Trondheim? Møtte på ham på vei over Bjørndalsbrua og villa prøve Calibra Turbon til en kompis mot han, men han bare flira og kjøre rolig videre....Det irriterte vettet av meg :p hehe... Hadde vært utrolig artig og prøvd Cali'n mot en impreza vettu...For å se hvordan den er i forhold, ikke at jeg tror Cali'n tar Sti'n, men hadde vært artig og prøvd. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurtis Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Impreza er jo best uansett underlag... hehehe :aug: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Har en misstanke om hvem det kan være ja :D Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPEED Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Usikker på om jeg poster på rett forum, men tar en sjanse. Er det noen her som vet hvem som kjører den blå Subaru Impreza WRX Sti'en som holder til på tiller i Trondheim? Møtte på ham på vei over Bjørndalsbrua og villa prøve Calibra Turbon til en kompis mot han, men han bare flira og kjøre rolig videre....Det irriterte vettet av meg :p hehe... Hadde vært utrolig artig og prøvd Cali'n mot en impreza vettu...For å se hvordan den er i forhold, ikke at jeg tror Cali'n tar Sti'n, men hadde vært artig og prøvd. Hvor sikker er du på at det var en STi da?? Jeg har sett flere skropler prøve seg der,men jeg gidder ikke dra mot noe man vet man tar :hello: :hello: :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Kan vel være den som står på city syd hele tiden, regner med han som eier den jobber der. Noe dekor på den? Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPEED Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Kan vel være den som står på city syd hele tiden, regner med han som eier den jobber der. Noe dekor på den? Det må nesten han som skrev innlegget svare på,men det er iallefall ikke dekor på min. :pimp :pimp :pimp asshole hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 men jeg gidder ikke dra mot noe man vet man tar :hello: :hello: :hello: Du er inne på noe dær ja :D Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Hvor sikker er du på at det var en STi da??Jeg har sett flere skropler prøve seg der,men jeg gidder ikke dra mot noe man vet man tar :hello: :hello: :hello: Er ikke 110% sikker på at det var en Sti, men bare tok det for gitt :p Men hvordan kan du si med sikkerhet at du hadde tatt Cali'n da? Kunne vært gjort my med motoren på den å da ;) Kan vel være den som står på city syd hele tiden, regner med han som eier den jobber der. Noe dekor på den? ingen dekor nei...Kun helt blå WRX... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPEED Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Hehe kan vel ganske trygt si at den opeln ikke henger på :fuckme2: :fuckme2: hehe neida selvfølgelig kan godt hende en blod trimma cali har tatt meg hvem vet,gidder som regel ikke dra så mye,kan å hende jeg hadde min sønn i baksetet(du så ikke om det? ) da drar jeg aldri :biker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurtis Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Opel :???: :biker tannløs tannløs 0-100 på 5,6 sek på SNØ og IS.... I M P R E Z A hehe, blir jo bare svadameldinger dette... masse biler som går bra med modding Men Impreza er jo en av de bilene som blåser mange uten modding Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brødbilsjåfør'n Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Impreza er jo best uansett underlag... hehehe :aug: Feil Kurtis,alle vet jo at FORD e bæst..... Ståle.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPEED Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Du kan no få kjøpe gullet å prøv mot kompisen din i opeln,da får nok kompisen din :iconsm av deg så det holder :hello: :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Du kan no få kjøpe gullet å prøv mot kompisen din i opeln,da får nok kompisen din :iconsm av deg så det holder :hello: :hello: Ja hadd æ bare hatt pæng så hadd æ faan itj nøla læng me å kjøp nå sånt eller nei, men d e derre økonomidritten vettu.... Forresten, du skrev at du kanskje hadd sønnen din i baksetet; bruke du å ligg bredt i tonstadkrysset når han sitt på da? For du lå bredt så d holdt der gitt...hehe...Men så at dama/samboern/kona di satt på da, og d så ut som hu likt sæ godt...hehe ;) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minor Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 sjett den ofte på tiller iaff (: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPEED Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Ja hadd æ bare hatt pæng så hadd æ faan itj nøla læng me å kjøp nå sånt eller nei, men d e derre økonomidritten vettu.... Forresten, du skrev at du kanskje hadd sønnen din i baksetet; bruke du å ligg bredt i tonstadkrysset når han sitt på da? For du lå bredt så d holdt der gitt...hehe...Men så at dama/samboern/kona di satt på da, og d så ut som hu likt sæ godt...hehe ;) Hehe kan faen ikke huske dette,men dama hender seg gliser godt hvis jeg ligger litt bredt,men hender seg jeg drar på i svinger,men akkurat dette kan jeg ikke huske i det hele tatt :ass :ass men har jo hukommelse som en gullfisk å da :respect :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg