Gå til innhold

Blå Impreza i Trondheim(Tiller)

Ranger emnet

Excaliburz

Anbefalte innlegg

Usikker på om jeg poster på rett forum, men tar en sjanse.

Er det noen her som vet hvem som kjører den blå Subaru Impreza WRX Sti'en som holder til på tiller i Trondheim?

Møtte på ham på vei over Bjørndalsbrua og villa prøve Calibra Turbon til en kompis mot han, men han bare flira og kjøre rolig videre....Det irriterte vettet av meg :p hehe...

Hadde vært utrolig artig og prøvd Cali'n mot en impreza vettu...For å se hvordan den er i forhold, ikke at jeg tror Cali'n tar Sti'n, men hadde vært artig og prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Usikker på om jeg poster på rett forum, men tar en sjanse.

Er det noen her som vet hvem som kjører den blå Subaru Impreza WRX Sti'en som holder til på tiller i Trondheim?

Møtte på ham på vei over Bjørndalsbrua og villa prøve Calibra Turbon til en kompis mot han, men han bare flira og kjøre rolig videre....Det irriterte vettet av meg :p hehe...

Hadde vært utrolig artig og prøvd Cali'n mot en impreza vettu...For å se hvordan den er i forhold, ikke at jeg tror Cali'n tar Sti'n, men hadde vært artig og prøvd.

Hvor sikker er du på at det var en STi da??

Jeg har sett flere skropler prøve seg der,men jeg gidder ikke dra mot noe man vet man tar :hello: :hello: :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor sikker er du på at det var en STi da??

Jeg har sett flere skropler prøve seg der,men jeg gidder ikke dra mot noe man vet man tar :hello: :hello: :hello:

Er ikke 110% sikker på at det var en Sti, men bare tok det for gitt :p

Men hvordan kan du si med sikkerhet at du hadde tatt Cali'n da? Kunne vært gjort my med motoren på den å da ;)

Kan vel være den som står på city syd hele tiden, regner med han som eier den jobber der. Noe dekor på den?

ingen dekor nei...Kun helt blå WRX...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe kan vel ganske trygt si at den opeln ikke henger på :fuckme2: :fuckme2: hehe neida selvfølgelig kan godt hende en blod trimma cali har tatt meg hvem vet,gidder som regel ikke dra så mye,kan å hende jeg hadde min sønn i baksetet(du så ikke om det? ) da drar jeg aldri :biker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan no få kjøpe gullet å prøv mot kompisen din i opeln,da får nok kompisen din :iconsm av deg så det holder :hello: :hello:

Ja hadd æ bare hatt pæng så hadd æ faan itj nøla læng me å kjøp nå sånt eller nei, men d e derre økonomidritten vettu....

Forresten, du skrev at du kanskje hadd sønnen din i baksetet; bruke du å ligg bredt i tonstadkrysset når han sitt på da? For du lå bredt så d holdt der gitt...hehe...Men så at dama/samboern/kona di satt på da, og d så ut som hu likt sæ godt...hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hadd æ bare hatt pæng så hadd æ faan itj nøla læng me å kjøp nå sånt eller nei, men d e derre økonomidritten vettu....

Forresten, du skrev at du kanskje hadd sønnen din i baksetet; bruke du å ligg bredt i tonstadkrysset når han sitt på da? For du lå bredt så d holdt der gitt...hehe...Men så at dama/samboern/kona di satt på da, og d så ut som hu likt sæ godt...hehe ;)

Hehe kan faen ikke huske dette,men dama hender seg gliser godt hvis jeg ligger litt bredt,men hender seg jeg drar på i svinger,men akkurat dette kan jeg ikke huske i det hele tatt :ass :ass men har jo hukommelse som en gullfisk å da :respect :respect

Lenke til kommentar
Del på andre sider