Rallykongen Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Yes, det var meg det! På tur ut for å få målt effekten på rulle, hehe.. Driver ikke å leker butikk med effekten her serr'u! :) Lurer på å bytte ut originalturboene med en singelturbo etterhvert. yummy Siter Gråtass 60 mod m/ 2JZ-GTE twinturbo Kenwood stavmikser 05 mod m/ dekaltrim (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro Competition Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Hvor sikker er du på at det var en STi da??Jeg har sett flere skropler prøve seg der,men jeg gidder ikke dra mot noe man vet man tar :hello: :hello: :hello: hehe, snedig med disse Subaruene og Evoene og alt det andre japanske greiene, de "tar alt", men det er snedig hvor fort de skygger banen når vi med gammle audier fra et visst verksted på tempe, gjerne vil la dem dra fra oss litt.... asshole Siter S2 Sedan powered by ESTUNING.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 men det er snedig hvor fort de skygger banen når vi med gammle audier fra et visst verksted på tempe, gjerne vil la dem dra fra oss litt.... "skygger banen"? ...som i "drar fra" dere da eller? :D :D :D Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 hehe, snedig med disse Subaruene og Evoene og alt det andre japanske greiene, de "tar alt", men det er snedig hvor fort de skygger banen når vi med gammle audier fra et visst verksted på tempe, gjerne vil la dem dra fra oss litt.... asshole :boxing Er jeg kjent for å skygge banen? Sti'ene ja.. dem har vi ikke sett :D Men du må også huske at jeg faktisk kjører til å fra treffene med Evo'n.. Mye av bilene fra ES-tuning går på henger har jeg sett.. Effekt er ikke alt.. driftsikkerhet er noe også vetø. Så jeg ser ikke helt store grunnen til å justere opp mere enn d jeg føler for.. Men jeg er så freidig til å tro at flere av 500hk bilene ikke henger med rundt Lånkebanen med 280hk evo standardmotor i en standardbil :D Motor er ikke alt på en bil. Audi er dyre biler å trimme. Evo er billig og solid å hente ut effekt på Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPEED Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 hehe, snedig med disse Subaruene og Evoene og alt det andre japanske greiene, de "tar alt", men det er snedig hvor fort de skygger banen når vi med gammle audier fra et visst verksted på tempe, gjerne vil la dem dra fra oss litt.... asshole Å hallo er det tysker lover her ja,som jeg sa tidligere kan godt hende opeln har tatt meg,hvem vet,men mange overvurderte tyskere blir vel kjørt ifra av noen Sti å Evo vil jeg tro,men på den andre siden har jeg sitti på(leng siden) å sett noen av byggene til han på tempe å VET jeg ikke kan måle meg med mya av hans arbeid.Å så vidt jeg vet har jeg vel ikke gidd inntrykker av at jeg "TAR ALT" som du sier :fuckme2: :fuckme2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinapijah Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 hehe.mulighetan for at æ vet kæm som har den, e der :P Siter Ditch the bitch, let`s go drifting ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Tror egentlig det er oppklart hvem som hadde den.. For ett halvt års tid siden, når tråden ble opprettet ;) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPEED Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 hehe.mulighetan for at æ vet kæm som har den, e der :P Da tror jeg du tar feil,for det var vel min bil det var snakk om :titties: :titties: :well Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurtis Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Da tror jeg du tar feil,for det var vel min bil det var snakk om :titties: :titties: :well Din bil du liksom..... er ikke din no... Di salgshore.... Driver og loffer rundt i en gammel passelat..... hehe..... må kjøp dæ Impreza snart igjen, så er du godtatt i japsegjengen.... fatality fatality Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPEED Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Din bil du liksom..... er ikke din no... Di salgshore.... Driver og loffer rundt i en gammel passelat..... hehe..... må kjøp dæ Impreza snart igjen, så er du godtatt i japsegjengen.... fatality fatality For det første så kjøre æ turbo da hehe å for det andre æ kjem med kjøretøyet mitt æ,ska vi ta ett lite drag anytime :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurtis Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 For det første så kjøre æ turbo da hehe å for det andre æ kjem med kjøretøyet mitt æ,ska vi ta ett lite drag anytime :) :) Store ord med fyr som har dårlig forstilling...... men kan aldtids ta ett drag... gi meg 30 meter forsprang da. så kan kanskje jeg vinner... PS : til dere som lurer Vi er interne :boxers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brødbilsjåfør'n Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Store ord med fyr som har dårlig forstilling...... Ja,om d ikke va dårli bakstilling å da...... Eller kanskje d va en anna Subaru d.......Kasta en felg forleden dag nemli..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurtis Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Ja' date='om d ikke va dårli bakstilling å da...... Eller kanskje d va en anna Subaru d.......Kasta en felg forleden dag nemli.....[/quote'] USJ...... Hold deg til brøda dine du og ikke til kansteiner.....:boxers Hva slags felg kasta du ?? BTW .. så du hadde kjøpt deg en nytrimma stavmikser på salg ... ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brødbilsjåfør'n Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 USJ...... Hold deg til brøda dine du og ikke til kansteiner.....:boxers Hva slags felg kasta du ?? BTW .. så du hadde kjøpt deg en nytrimma stavmikser på salg ... ? En stk blå subaru impreza med vinge bak sin felg..... Gull farget felg.... Stavmikser?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurtis Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 En stk blå subaru impreza med vinge bak sin felg..... Gull farget felg.... Stavmikser?? En mann i din stilling har da vell en blodtrimma stavmikser liggende... Huff ja, gamlefelgen til Carl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg