@lpher Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Kan jo ha vært denne? :) http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=3207&postdays=0&postorder=asc&start=0 Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Det er ikke dekor på din nei power, det var derfor jeg spurte. Rå bil du har iallfall. Love it, ser etter den hver dag før\etter jobb :P Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPEED Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Kan jo ha vært denne? :) http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=3207&postdays=0&postorder=asc&start=0 Nei den kan jeg me sikkerhet si at det ikke var :pray :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Nei den kan jeg me sikkerhet si at det ikke var :pray :pray Oki? Hvorfor så sikker? :) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Subaru Power: Dere som sto utenfor McDonalds tiller igår kveld, rundt 23:10 en gang? Burning some rubber, eh? :p Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPEED Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Subaru Power: Dere som sto utenfor McDonalds tiller igår kveld, rundt 23:10 en gang? Burning some rubber, eh? :p Hehe var vel kanskje oss det ja :fire: :fire: :fire: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPEED Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Oki? Hvorfor så sikker? :) Så sikker at jeg vet iallefall at det ikke var han som kjørte bilen sin da,kanskje han hadde lånt den bort,?? men ikke han som kjørte ihvertfall,var han som tipset meg om at han trodde det sto noe om meg her inne :skaal: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Feil Kurtis' date='alle vet jo at FORD e bæst.....Ståle....[/quote'] Nei, Porsche er best !!! Carrera GT er den beste superbilen, og 911 Carrera 4S er den beste bilen man får för under 1,000,000, Boxter er den beste Roadster, Cayenne er den beste SUV'n, 911 GT1 '98 er den beste Le Mans bil.... Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Nei, Porsche er best !!! Carrera GT er den beste superbilen, og 911 Carrera 4S er den beste bilen man får för under 1,000,000, Boxter er den beste Roadster, Cayenne er den beste SUV'n, 911 GT1 '98 er den beste Le Mans bil.... Du kan umulig vite dette av erfaring? Isåfall har du hatt\testet en del gromt. Men Cayenne mann? Neitakk Hehe var vel kanskje oss det ja :fire: :fire: :fire: Hva var det andre dere hadde med? Så 2 andre biler når dere kjørte ut, men sto inne på kjøkkenet, så så ikke så godt hva som var med. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Så sikker at jeg vet iallefall at det ikke var han som kjørte bilen sin da,kanskje han hadde lånt den bort,?? men ikke han som kjørte ihvertfall,var han som tipset meg om at han trodde det sto noe om meg her inne :skaal: Aha :D Men...du har jo en kanditat som pleier å stå parkert i elgestergata da...med dekaler på siden :) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPEED Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Aha :D Men...du har jo en kanditat som pleier å stå parkert i elgestergata da...med dekaler på siden :) Ja jeg har sett den men bilen var uten dekaler da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallykongen Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Men hvordan kan du si med sikkerhet at du hadde tatt Cali'n da? Kunne vært gjort my med motoren på den å da ;) Er litt forskjell på om det faktisk ER gjort noe med motoren eller om det KUNNE vært gjort noe med motoren! :rolleyes: Siter Gråtass 60 mod m/ 2JZ-GTE twinturbo Kenwood stavmikser 05 mod m/ dekaltrim (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallykongen Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Kan jo ha vært denne? :) http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=3207&postdays=0&postorder=asc&start=0 Oooooh! Fin bil det der! :pray :pray Siter Gråtass 60 mod m/ 2JZ-GTE twinturbo Kenwood stavmikser 05 mod m/ dekaltrim (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPEED Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Oooooh! Fin bil det der! :pray :pray OHHHHH har du en slik gråtass me den motorn :pray :pray :pray :pray :pray må få bli me å skli me den endag da,de er jo bare VÆRST Devil Devil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 OHHHHH har du en slik gråtass me den motorn :pray :pray :pray :pray :pray må få bli me å skli me den endag da,de er jo bare VÆRST Devil Devil Så en slik en stående på en henger på vei ned omkjøringsveien i dag, var det deg? :D Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg