Brødbilsjåfør'n Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Skjønner ikke helt dein me Trimma stav mikser æ da,sikkert bare æ som e blond men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurtis Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Skjønner ikke helt dein me Trimma stav mikser æ da' date='sikkert bare æ som e blond men..[/quote'] JA.. doh :puke :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EnKiL Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 hørte jo rykter om at purken i trheim har skaffa seg en blå impreza til sivilbil i tillegg til den sølv.. Siter Calibra 92 pajero gen1 kort 85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Lenge siden den blå kom til byen. Da var det snakk om at den var utlånt fra et annet politikammer. Om det stemmer vet jeg ikke, men så den sivilie lille blå for noen dager siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Lenge siden den blå kom til byen. Da var det snakk om at den var utlånt fra et annet politikammer. Om det stemmer vet jeg ikke, men så den sivilie lille blå for noen dager siden Den sølvgrå sto å lurte i busslomma nederst i Okstadbakken så sent som i går ettermiddag ihvertfall... Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Dem har 2 blå og en sølvgår. Den ene blå er helt annonym mens de andre sier seg selv :D Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Bilder av disse skulle være et must! Skal sørover i helga og må forbi bartebyen, hadde vært kjekt å visst hvem de var :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hovin Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Sist jeg var i parkeringskjellern til politikammeret i by'n så var det kun en impreza der.. og det er den sølvgrå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Bilder av disse skulle være et must! Skal sørover i helga og må forbi bartebyen, hadde vært kjekt å visst hvem de var :D vegvesen.no]Merke og modell: SUBARU IMPREZA Registreringsnummer: VF45167 Registreringsår: 2001 Sist godkjent: (Ikke kontrollert) Frist for kontroll: 30.11.2005 Tok 6-7 bilder, og ble stoppa rett etterpå.. "Ja, ka dokker driv me?" spurte han bare :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Bilder av disse skulle være et must! Skal sørover i helga og må forbi bartebyen, hadde vært kjekt å visst hvem de var :D Veldig enkelt.. de hilser ikke tilbake hvis du hilser ;) God tur :driving Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurtis Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Veldig enkelt.. de hilser ikke tilbake hvis du hilser ;) God tur :driving Mvh Sant sant... Har hørt om STI hos purken, men aldri sett noe... Og jeg kjenner til de fleste Impreza med Snurre i denne byen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Hvilken utgave av impreza de har skal ikke jeg utale meg om, men ifølge interne kilder i UP skal de ha 2 blå og en sølv nå... Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Den på bildet over er ingen UP bil :) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurtis Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Den på bildet over er ingen UP bil :) Det er en sivil WRX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Men det er ikke UP sin, som nevnt ovenfor. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg