prizma Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Da er det sommer, og japsetreff er rundt hjørnet, ta dere en tur på det, priser og info ligger på http://www.japsetreff.no hvis dere lurer på noe, eller om vi har nye medlemmer, må dere ikke være redd for å lage tråder.. - bare koselig det. så, ha en god sommer alle sammen, jeg omdøper denn tråden til "sommer tjattre tråden" så bare heng i å skriv her om vi bare skal tjattre :p hilsen meg. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Jeg kommer med nylakka bil :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Jeg kommer også!! Mye mulig jeg blir og se på banen også! Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 jeg kommer og leker kul jeg. :P bare prøve og få ferdig litt smådetaljer før det. hehe Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet August 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 jeg kommer og leker kul jeg. :P bare prøve og få ferdig litt smådetaljer før det. hehe FLOTT! ser deg på lørdagen på Valhall uansett..? eg kommer med nylakka bil Flott! blir mange almeraer da :p :hammer Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg