Gå til innhold

MiniProsjekt: Sote baklykter

Ranger emnet


ghostdogg

Anbefalte innlegg

Ja, da bestemte jeg meg får å sote baklyktene på Corradoen.

 

1. Tok ut lyktene. Enkel jobb.

rado0%20002.jpg

 

2. Pusset dem med ett veldig fint sandpapir, og gikk over med sprit til rengjøring

rado0%20004.jpg

 

3. Maskerte alt utenom det som skulle sotes på lyktene

rado0%20005.jpg

 

4. Da kunne sotinga begynne. Holdt sprayboksen ca. 25 cm fra og beveget mye fram å tilbake imens jeg sotet. Tok først ett lag, så ventet jeg 2 min før jeg tok neste. Flere lag desto mørkere :)

rado0%20006.jpg

 

5. Når sotinga har fått godgjort seg vil jeg gå over med klarlakk. Det tok vel 20 timer for at sotinga skulle bli gjennomtørket.. Klarer ikke vente

- '00 Audi A6 2.7tt

- '96 Nissan 200SX S14

x '92 Nissan 200SX S13

x '94 VW Corrado "Aquablau" 2.0 8V

x '95 Volvo 460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble jo brukbart det der da. Kanskje litt for mørkt for å være på en blå Corre, men som sagt brukbart.

 

Lexus-lykter??? fucku :deng

 

Det ble litt mye synes jeg da kunne du bare hatt det som det var.. Men det funker sikkert greit...... JEG ER ENIG!!! LEXUS LYKTER PÅ CORRE :deng :deng :deng :fuckme2: :aug:

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så fårnøyd med lyktene at jeg tror jeg ik gidder skifte. Har ikke sett lexuslykter på corra, men etter dere å bedømme er det visst ikke pent :p My bad

Bilde(27).jpg

Eksempel på lexuslykter... Ville egentlig ha de svarte, men men... Smaken er som baken assman

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexuslykter er ikke for Corrado, ikke for noen VW faktisk..Lexuslykter passer på....ja, nettopp, Lexus!

 

Kjør heller med sota lykter, kler bedre Krupp Stahl produserte kjøretøy.

 

Harstad..nå er vi tre Harstadværinger med Rado..dvs, to Harstadværinger og en øyert.

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finnes det ikke sånn baklykter som har sånne "led" pærer? Jeg har sett det på de nye bmw E46 lyktene men hadde vært litt rått å ha det på Corradoene oxo..Eller? :thumb

 

Bilen til CorraDON er lekker... :respect

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår