Gå til innhold

MiniProsjekt: Sote baklykter

Ranger emnet


ghostdogg

Anbefalte innlegg

CorraDon: den var nice :pray

3 fra dette området med Rado nå ja :)

 

Har ikke sett noen med led, men du kan sikkert ordne dette lett. Få tak i nån lysdioder, så er det bare å mixe å trixe.

Synes disse var litt tøffe :)

16.jpg

 

Guide til hvordan gjøre dette ligger på Corradoclub.ca

- '00 Audi A6 2.7tt

- '96 Nissan 200SX S14

x '92 Nissan 200SX S13

x '94 VW Corrado "Aquablau" 2.0 8V

x '95 Volvo 460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er midlertidig til man kjøper inn Lexus lykteglass :)

Resultatet kommer her:

rado1%20002.jpg

 

Blei utrolig fint!

Tror jeg skal gjøre akkurat det samme med mine baklykter.

Men hvordan syns du lysstyrket er på blink og ryggelys nå når det er så sotet som du har?

'99 Saab 9-3 2.0t

x'94 Volvo 460 (2.0l)

x'89 VW Corrado g60/Turbo

x'93 Volvo 460 (2.0l)

x'85 Volvo 240 (2.3l)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan syns du lysstyrket er på blink og ryggelys nå når det er så sotet som du har?

 

Blinkers lysstyrken er ikke noe å skryte av, men er godt synlig og burde komme gjennom EU-kontroll. Ryggelyset derimot er litt får sort får å ha no nytte av og mulig dette blir pirket på i kontroller :p

Det du kan gjøre er bare å sote slik som jeg, så visst det blir litt får mørkt, kan du gå over med Transparent Lakk fjerner eller no sånt. Du kan prøve å ha litt mindre sot spray på ryggelysglassene, eller kansje ingenting. På gammelKvælvoen gjorde jeg dette. Maskerte ryggelysene, å det blei pent også. Kan prøve å photoshop-redigere, får å se hvordan det blir..

 

rado1%20001%20copy.jpg

- '00 Audi A6 2.7tt

- '96 Nissan 200SX S14

x '92 Nissan 200SX S13

x '94 VW Corrado "Aquablau" 2.0 8V

x '95 Volvo 460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes begge var fine jeg, kommer an på hvilken farge bilen har så klart, passa bra med de røde på den!:)

 

Jeg synes svart Corrado med helsota bak og helsota nede fremme er rått...noen som vet hvor jeg kan få kjøpt ferdigsota baklykter, tåkelys og blink fremme?

:ratatatat

Volvo S60 2,0T 2001'

Volvo 460 -95'

VW Golf II -86'

VW Corrado G60 -90'

Volvo 740 85'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begge var pene... fargen på bilen avgjør alt med tanke på farge på lyktene... men jeg liker den vinrøde med svarte/røde også jeg... [var det noen som nevnte at JEG har det?] ;)

 

Det går fin fint å lakke selv med spray... ta av lyktene, gjør rent og spray i mange omganger [etter du har maskert godt selvfølgelig] får det til å bli nesten som perfekt!

 

Mine gikk LETT gjennom teknisk kontroll... og da måtte jeg til og med sette på nødblinken så dei fikk studere OM det var ekte lykter og ikke spray.... [og de fant IKKE ut at det var hjemmespraya] ;) ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår