ealoken Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 viste ikke helt hva jeg skulle ha som topic. men her kommer nå det jeg lurer på, jeg SKAL ha en banner i ruta med Bilforumet, men når jeg trykker på denne så kommer det ikke opp noe info om bannere, pris etc. mulig min pc er helt på jordet, men jeg hadde satt veldig pris på om dere kunne ha gitt meg noe info om sånt :) Goood Sommer Mvh Erik [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Det er ikke 50% på streamere om det er du mener.. (virker sånn). Det er halv pris på annonsering/reklame her på siden. -Krissa Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Det er halv pris på annonsering/reklame her på siden. Det stemmer. Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 aha, then its my bad. da er saken oppklart. da kan admin slette tråden :) Gooood Sommer :) Mvh Erik [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg