Cchris Skrevet August 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Hvordan gikk kjøpet og ikke minst turen hjemover ? Har en prosjekt-tråd om min på prosjektforumet, er relativt fin, men alle 40år gammle vw har da alltid litt pirk her og der;) Joda, kom fram til stavanger etter mange timers kjøring. Bobla var jo ikke sånn kjempe fin akkurat. Mye rust her og der. Men jeg tok den med meg hjem, noe som jeg skulle komme til å angre på. Kjører hjemover, og merker at clutchen begynner å slurre i noen bakker. Så den var jo gåen. Måtte kjøre i 1. gir de bratteste bakkene over fjellet. Også lekker motoren rimlig mye olje. Så jeg solgte hele møkka. Jeg ga jo ikke så altfor mye på den, men tapte litt når jeg solgte den. Jeg får heller legge mer penger i det neste gang det blir boble på meg. Prosjekt-tråden skal leses :) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Bobler har jo god vekt på drivhjulene pga. motoren, så de er kanskje ikke så dumme som vinterbil(?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Bobler har jo god vekt på drivhjulene pga. motoren, så de er kanskje ikke så dumme som vinterbil(?) ja..og pluss de store tynne hjulene så er den suveren på vinterføre.... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg