turboracing Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 hei skulle bare høre om det er noen hær som vill være med på treff den 26-29aug. Ts-ogn,club honda,og mange andre skall. så kommer det egentlige spørsmålet: er det noen fra troms(distriktet) finnsnes,tromsø,harsta,narvik,f.eks. som kunne teke seg ogvære med så tenkte jeg på at vi skulle lage en "kolonne" kjøring nedover. vi som skal fra finnsnes tenkte på å begynne og kjøre nedover på fredags mårgen,da kan jo tromsø folket komme også så møtes vi på buktamoen før vi begynner å kjøre vidre,søråver og plokker opp flere. er det noen interese for dette er det bare og sende en mail til (exstrim@hotmail.com) jeg heter kim skaugvoll veit en gjeng med 200sx duda skal være dær også. håper på stor deltakelse, det er mye artiger å kjøre fleire i lag. alt jeg mangler nå er at jeg får gjort færdig motoren min til min mr2 tubo. mvh:kim skaugvoll :pray :skaal: "R" er den raskeste bokstaven i alfabetet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audirobban Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 http://www.sommertreff.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 er i hvertfall 3 fra CLub Honda som skal.. vi drar nedover fredagen en gang-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboracing Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 hei er dere fra tromsø/omegn? vist dere er eller har mange kompiser der,så tips dem no om å ta kontakt med meg.det er mye hartigere å kjøre felre i lag som sagt yodude "R" er den raskeste bokstaven i alfabetet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Ta heller å fortsett på denne tråden istedenfor å lage en ny en. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=79907 Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg