Bård Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Jeg har sett at det er flere asiatiske SUVer (f.eks. Terrano og muligens eldre Vitara), som har to sett med lykter bak. Det er røde lykteglass som er montert på sidene av bagasjeluken, samt baklykter/blinklys nede på støtfangeren. Jeg tror aldri at jeg har sett lys i de lyktene som er ved siden av bagasjeluken, det er alltid de lysene nede på støtfangeren som lyser. Er de andre lysene bare tomme "skall"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 de på siden er tomme skall ja..er for at om du kjører med lasteluka bak åpen så er ikke lysene på siden tilgjengelige..men igjen..det er ikke lov å kjøre med bakluka åpen så..er iallefall det jeg leste..hmm.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Det gir jo mening...på en måte... Er dette spesielle norske regler, slik at disse bilene har lyktene plassert på siden i andre land? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 jupp..er nok bare i Norge det er slik. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaLarsen Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Lyktene er ikke tomme skall, hele lykta og pæra er der den men den er kobla fra. Dette har som oftest noe med biler med reservehjul på bakluka og at dette spærrer "sikten" til lysa. Man skal vist se begge baklysene så lenge man står bak bilen, eller no sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 For å ikke glemme.....det ser ufattelig dumt ut! :bump Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 legg ut bilde a, ble litt nysgjerrig på åssen dette ser ut, Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Ja bilde hadde ikke vært å forrakte. Sliter med å visualisere meg lyktene nå jeg. Samt jeg har enda ikke funnet noe i kjøretøysforskriften om de tingene nevnt overfor her ... Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Vil vel strengt tatt tro de øverste lysene kun har en refleksfunskjon? ser det er gult glass nede som kanskje indikerer blinklys og som kanskje igjen betyr at nedre sett med lykter er de som er funksjonible? Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 For å ikke glemme.....det ser ufattelig dumt ut! :bump Jeg synes ikke det med lyktene var det som så dumt ut men den latterlige høyden :P Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donjon Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 På Pajero generasjon 2 er tåkelysene og ryggelysene plassert i de øverste lysene. Resten er plassert nede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 På en kamerat sin Rav4(2002) er det lys oppe å kun tåkelys nede.. Selv om bilen har reservehjul hengende bak på luka.. :wonder Edit: Posten redigert så ALLE forstår... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 På en kamerat sin Rav4(2002) er det lys oppe å kun tåkelys nede.. Selv om bilen har reservehjul bak.. :wonder Hva i alle dager har reservedekket med lysene å gjøre? Det er vel få biler som ikke har reservedekk bak? :P Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg