Gå til innhold

Etterlysning: Stjålet Lilla Golf 2 Reg.nr CE27933 28.07.2005

Ranger emnet

gragaasa

Anbefalte innlegg

Flere nyheter! Fikk vite i dag at politiet i vestnes har funnet følgende:

Motor, girkasse, to stk forskjermer, panser, bakskjermer, to stk dører,

to stk svarte skinnstoler.

Resten av karosseriet er nok dumpet eller lignende.

Vet ikkje hvor de fant det, men regner med det er funnet hos en privatperson.

bakskjermer? er dette noe å plukke av en golf da?

98- Subaru Impreza GT

x - 95- Volvo 850 T5

x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v

x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi

x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

en kompis av meg fikk frastjelt en golf2 gti i helga som var... han oppsøkte en kar i tresfjorden som har drevet en del å stjelt biler de siste årene, han fant ikke sin egen bil der, men han fant de delene som nevnes her at politiet har funnet... de var fra en lilla golf2.

det går rykter om at det er 400 000,- for hodet til denne fyren, så han kommer sannsynligvis til å bli tatt av dage om ikke så lenge....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør at slike karer kan fortsette og fortsette med denne virksomheten i lange tider? Politiet vet jo hvem de er og hva de gjør med bilene! Hvis de får straff for alt de gjør ville de blitt sittende inne mesteparten av tiden.

Støtter nakkeskudd.

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går en veldig lik en her i området, dvs Haugesund/Karmøy da...

Men det er ikke den, da den har gått her i flere måneder. Veldig lik, men sveist igjen bakluka og har skiltet på fangeren...

Skal følge med litt...

Den bygget jeg - så den er det nok ikke.

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Nei, gikk jo ut ifra det, ettersom den har gått her i flere måneder(som jeg har sett den da, sikkert mer...).

Men du som kjører den nå? En kompis som holdt på å bli kjørt ned av den bilen TO ganger. Neste gang smeller det sa han... Tror ikke han mente kollisjon..

Men går utifra at det ikke er deg, siden du har en annen i avataren. Bare tips til sjåføren av bilen.

Men dette ble jo helt off-topic. Men er med og støtter den nakkeskudd-saken.

Har en her i distriktet og som minner sterkt. Jeg, og en kompis var og så på en bil, med felger, dagen etterpå kjørte vi forbi, og bilen stod på ingenting... Samme dag ble jeg tilbydd de 17' eller 18' felgene som hadde stått på bilen av denne karen(uten at jeg kjenner han.. kom bare bort på Shell og spurte meg...). Så hvis noen kjenner stakkaren som har mista felgene kan jeg mer enn gjerne fortelle hvem som stjal de... Var en BMW E36.

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir like oppgitt hver gang jeg ser noe sånt her på forumet jeg. anger2

Håper han får igjen restene av bilen, og krever fyr'n for penger nok til å bygge den opp igjen slik den var. cheers

Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107

x Mazda 323 GT-R -94

x Mazda 626 -86

Always listen to what a man says to you when he's angry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mine mistanker om hvem det var. Samme folkene som tok en bilcrossbil Egil Lundanes eier. Har snakket med eieren av golfen om det. Skal ikke se bort i fra at saken blir løst snart.

Ble også stjålet en Audi 80 fra Shell i Vegsund for et par uker siden. Den ble også funnet på vestnes.

Det er ikke han storsvindleren fra Vestnes vel? Jeg blei svindla for en spiller på butikken av en som angivelig driver verksted i Vestnes-området, og han har visst svindlet folk over hele landet. Var snakk om verktøy etc. for flere millioner.

Da jeg ringt politiet på Vestnes ang. spilleren sa de bare: "Åja, han ja." og flira når jeg nevnte navnet hans. Husker ikke navnet nå, men kan sjekke opp i kunderegisteret på jobben på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke han storsvindleren fra Vestnes vel? Jeg blei svindla for en spiller på butikken av en som angivelig driver verksted i Vestnes-området, og han har visst svindlet folk over hele landet. Var snakk om verktøy etc. for flere millioner.

Da jeg ringt politiet på Vestnes ang. spilleren sa de bare: "Åja, han ja." og flira når jeg nevnte navnet hans. Husker ikke navnet nå, men kan sjekke opp i kunderegisteret på jobben på mandag.

nope... han har vi verken sett eller hørt noe fra på lenge... han sitter nok inne, han ble vel dømt til noen års fengsel tilslutt, de har ikke oversikt over hvor mye han har svindlet for, men det er antatt ca 50mill... dessuten, det han drev med var svindel, ikke direkte tyveri i den forstand det er snakk om her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider