Gå til innhold

Inngravering i Lexan

Ranger emnet

Go-carter

Anbefalte innlegg

Har en PC jeg skal sette inn i bilen i et cutom-built lexan-kabinett.

Derfor tenkte jeg at jeg skulle gravere inn ett og annet inn i toppen på case'n og sette no LED's inn og sånnt, men hvordan i svarte kan man gravere _pent_ i lexan uten Dremel?!?! Malen tenkte jeg skulle lage i papir/papp og legge over.

Eller er det retten og sletten så enkelt at det bare kan gjøres med søyleborrmaskin på rett høyde, og ekstrem tolmodighet? :popcorn

takker for innspill og svar :)

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en PC jeg skal sette inn i bilen i et cutom-built lexan-kabinett.

Derfor tenkte jeg at jeg skulle gravere inn ett og annet inn i toppen på case'n og sette no LED's inn og sånnt, men hvordan i svarte kan man gravere _pent_ i lexan uten Dremel?!?! Malen tenkte jeg skulle lage i papir/papp og legge over.

Eller er det retten og sletten så enkelt at det bare kan gjøres med søyleborrmaskin på rett høyde, og ekstrem tolmodighet? :popcorn

takker for innspill og svar :)

CNC fres er susen =P

Ford Taunus 1975 mod 2.8

Sierra 1986 mod 2,0

X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3

X-Golf Mk2 1985 mod 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine pc nerd dager, så pleide jeg å gravere det inn med dremel, mer avanserte motiver fikk jeg gravert inn hos en gullsmed. Fikk bla gravert inn er motiv av en drage med forskjellig dybde i graveringa for å få forskjellig brytning og dybde :magic

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider