Gå til innhold

A3 1.8T kjøpt.

Ranger emnet

X-It

Anbefalte innlegg

Hei.

Er ganske ny her på forumet og har kjøpt meg en Audi A3 1.8T, 1998 modell for noen dager siden, så har noen spørsmål.

Hvis jeg moterer Facelift lykter kan jeg da evetuelt senere bytte tilbake til de orginale forran? Har veldig lyst på RS 4 felger noen som vet hvor jeg kan kjøpe det? eventuelt noen her som selger? Er det noe mer dere mener jeg bør gjøre med bilen? Det eneste som er gjort med den er att den er chipet.

Håper på svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. hvis det er det samme på a4 som a3 kan du ikke bytte tilbake,hvis du kjøper hele lykter. mener du må skjære vekk noe får å få plass. var sån på a4 i hvertfall.

utsende er jo opp til deg. er mange kule stylet biler og mange feite biler som er ganske diskre.

jeg er fra askim,å her er dekk sjekk dem skaffer det deg helt sikkert.

hvis den bare er cippet hadde effekt anlegg å luftfilter gjort seg.

du får legge ut noen bilder. ;)

Old Volvos Never Die, They Just Go Faster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, de gamle 2 delte lyktene vil jo passe, men hvor godt det vil sitte er en annen sak vil jeg tro.

Etter hva jeg svakt husker så er blinklyset på en måte festet inn i skjermen der, hvor man må kappe vekk for å få plass til facelift lyktene.

RS4 felger er noe "brukt" spør du meg, men om du liker de, for all del kjøp deg dem. Klart de er spreke, men det er mange som har disse felgene spør du meg.

Og det er masse du kan gjøre med bilen din, om du har store planer så vil du kjenne at det svir i lommeboka ja.. :)

- 03 S3

x 97 A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørte noen rykter at ts hadde "sprengt" to motorer etter chiping. veit ikke om det er sant men. det kitet virker jo bra. er ikke sikker på pris jeg men.

Hvor kom disse ryktene fra? Hvilket bilmerke var det isåfall? Tviler sterkt på at det var en Audi for der har de utrolig kompetanse!

99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen min er chippet hos Ts Racing og jeg er iallefall veldig førnøyd.

Rs4 felger får du jo tak i nesten overalt hvor de fører audi, Møller osv.. Shariff har jo også de.. Men mulig de er replica! Har montert facelift lykter på A3en min nå nylig.. er ikke noe problem og bytte tilbake til de gamle eneste er at da vil ikke blink lyset sitte like godt som det gjorde.. Men det sitter ;) Har lagt ut en tråd om hvordan jeg gjorde det da jeg satt på lyktene, ta en titt på den hvis du trenger hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider