|TobbE| Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Jeg har en Golf 2 som jeg vurderer og senke 70mm. Skjermene er ikke valset eller breddet og dekkene er 195 50 R15. Går dette???????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Kommer an på impresset på felgene, er de et 35 så tror jeg det skal gå, mulig at du må valse litt... En kompis av meg hadde segne jamex 55mm på original dempere, et 25 og 195/50-15 og det subba litt..mye! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|TobbE| Skrevet Mars 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Jeg gidder ikke å valse..... men jeg skal finne ut hvordan innpresset er...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Valsing er ikke stort problem... Skjær vekk kanten som evt subber, eller få tak i noen svært stive dempere.. Hvilket senkesett tenkte du på?? Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|TobbE| Skrevet Mars 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 jeg har dempere som er SVÆÆRT stive.... å jeg skal bare ha nye fjære.....jeg blir sikkert nødt til og fjærne innerskjermene men dette er jo ikke noe problem..... jeg har akkorat lakkert bilen så valsing er uaktuelt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Torbjørn: Har ikke du orginal dempera med 40mm senkefjære på? Du så jo min bil, som var senket "60mm", den var lav som faen, tok borti overalt i Narvik. Akslingen tok borti rammevanget, osv osv. Dessuten er det ikke noe spesielt kult med en Golf med smale 15" felger og dødslav bil. Skal du ha en skikkelig lav Golf med små felger må dem være breie som faen (og da må du valse). Trur heller jeg hadde lagt penger i noen ordentlig fine felger på ca 16" og latt bilen være så lav som den er nå. Men, opp til deg da :) PS: Du sku ikke ha herma på fargen ;) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|TobbE| Skrevet Mars 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 ØØØØØHHHH!!!! hærme etter farge????? ka du snakke om??? Å uansett så visst du har 60 senking så tar du ikke borrti åveralt.... å nei jeg har ikke originale dempere.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by |TobbE| ØØØØØHHHH!!!! hærme etter farge????? ka du snakke om??? Å uansett så visst du har 60 senking så tar du ikke borrti åveralt.... å nei jeg har ikke originale dempere.... Jamex 60mm blir vel fort Jallamekk 90mm. Men bør gå likevelll.... Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by |TobbE| ØØØØØHHHH!!!! hærme etter farge????? ka du snakke om??? Å uansett så visst du har 60 senking så tar du ikke borrti åveralt.... å nei jeg har ikke originale dempere.... Blå snakker jeg om. Min var senket mere enn 60mm, vet ikke hvordan eller hvorfor, men det var ikke noe spesielt å kjøre med egentlig. Kom meg ikke opp på parkeringsplassen ved Idrettens Hus. Kom meg ikke inn på Steen & Strøm, Kom meg knapt inn på Esso. Jeg synes ikke det er fett å gå rundt å skryte av at bilen min er så lav at jeg ikke kommer inn her og der. Bilen min er faktisk et framkomstmiddel også. Du sa at det var andre fjærer på orginal demperene, om jeg husker rett. Og om det er det så er det ikke noe særlig å senke mere enn 40mm, for om du gjør det så slår demperne i bunn på store humper etc, og blir ødelagt etterhvert. Du har da en 1,8 orginalt og det virker som disse er 20mm høyere enn GTI uansett, ikke bare orginalt. For om du setter 40mm senk på en GTI så blir den tilnærmet like lav som en vanlig Golf som er senket 60mm. Men, men. Du gjør som du vil da, jeg skal ikke stoppe deg.. Jeg skal bare kjøre fra deg :) Om du vil kjøpe Bonrath senkeskåler, si ifra. Har et par liggende. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|TobbE| Skrevet Mars 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Bilen min var allerede lakka når du fikk din, så der har du ikke mye å stille opp med... Hvis du ser på datoen på bildan av bilen når den står i lakkboksen, så ser du når den blei lakka.. Godt muli at den va senka 60, men den va jo mjukere enn senga mi.. Kunne jo presse bilen i bakken, å da e det jo ikke rart at du ikke kommer dæ nån vei. Tar du litt hensyn til senkinga, så kommer du dæ dit du vil.. Demperan e bytta ut med kortere gassdempera. Det e nu allerede en hvit golf gti her i byen som e senka 60, å den e nu fullt kjørbar uansett føre og dekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 24.04.02 - før det hadde jeg avtalt med selger om å kjøpe bilen. Men men. Den var senket mere enn 60mm, forbanna Jamex piss. Det blir coilovers neste gang. Og om den var mjuk når den var senket 60mm så må den jo være utrolig mjuk nå når den er bare 40mm? Og bilen er ikke mjuk, langt ifra, men den er fortsatt for mjuk :) Vi får se ka sommeren fikse, coilovers, stabstag og polyuretahn foringe :) Det går ikke å ta hensyn til senkingen når du ikke kommer deg inn på forskjellige plasser, da er bilen alt for lav til forholdene. Kordan Golf Gti e senka 60mm? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AUGU Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 kem sin hvite gti e det du tenke på? Siter 97 Mercedes E230 Turbo "BRABUS" X biler : 87 Mercedes 260E 3.0 - 86 Mercedes 190E 2.3 delebil - 85 Mercedes 190E 2.0 - 88 Vw golf gti 16v - 83 golf 1 gti"bilsport" - 84 VW golf 1,6cl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chris Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by Jonte Du har da en 1,8 orginalt og det virker som disse er 20mm høyere enn GTI uansett, ikke bare orginalt. For om du setter 40mm senk på en GTI så blir den tilnærmet like lav som en vanlig Golf som er senket 60mm. ??????????? Siter www.teamvolkswagen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by Jonte Min var senket mere enn 60mm, vet ikke hvordan eller hvorfor, men det var ikke noe spesielt å kjøre med egentlig. Kom meg ikke opp på parkeringsplassen ved Idrettens Hus. Kom meg ikke inn på Steen & Strøm, Kom meg knapt inn på Esso. Jeg synes ikke det er fett å gå rundt å skryte av at bilen min er så lav at jeg ikke kommer inn her og der. Bilen min er faktisk et framkomstmiddel også. herregud..åssen veier har dere der hvor du bor da? kan ikke være noe og skryte av eller? ;) og 60 senking på GTI er ikke sååååå mye.. må være no galt hvis den tar borti som du sier da vel... :rolleyes: og har ikke trua på at den er 2cm lavere orginalt enn vanlig golf! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by chris ??????????? Jeg synes det virker sånn. Men, jeg trur ikke det er sånn... For det virker bare sånn, etter biler jeg har sett. Men, det kan jo da være forskjellen på senkesettene liksom.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg