n0stra Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Heisan, er ny på dettan forumet. Tenkte å slenge opp no bilder av nybilen min :) Min første kjerre ever faktisk. Drømmen fremover blir vel Toda grenrør, Mugen intake, Mugen eksos og Hondata K-Pro. Må bare skrape sammen penger først :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Velkommen Deilig bil! Veldig pene bilder sombrero Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Juli 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Takker og bukker. Noen her forresten som har noen forslag til hva annet man kunne gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 why tRy harder? Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Gratulerer med minivanen - fin kjelke det der. Her kan du lese litt om trimming av K20A. Se også http://www.k20a.org for enda mere informasjon. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Bare lurer.. Kjøpte du den bilen av Dylan, mon tro? Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 grattis meg ny bil! svigers har en slik en som jeg har lånt endel ganger, kjempe morro bil :) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Bare lurer.. Kjøpte du den bilen av Dylan, mon tro? Bingo :) Er vel ikke så alt for mange av disse her til lands. Har hørt rykter om 6 stk eller noe sånt. Iallefall EP3 utgaven, vet ikke om den gamle 1,6 litern er å finne her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Velkommen og graturerer med artig (turtallsvillig) strøken bil. Håper du er å treffes på treff (streetmeet/banetreff og lignende) ut sessonen her og evt neste. Stå på, kjør pent! Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Du har en Civic Type-R som førstebil?! cheers Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Seff ;) noe dårligere går vel ikke an. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fi_asko Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 grattis meg ny bil! svigers har en slik en som jeg har lånt endel ganger, kjempe morro bil :) What? Svigers har CTR? Drømme-svigerforeldre!!! :D:D :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fi_asko Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Seff ;) noe dårligere går vel ikke an. Hvor i trondheim holder du til? Har ikke sett denne bilen noe sted enda.. UTROLIG rå maskin. skal ha meg en slik en selv en dag. Hva ga du for denne og hva betaler du i forsikring? Dette er din første bil, finnes 5-6 stk i norge, er en rå bil, og du leter etter ting du kan gjøre med den...? Syke mann!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Så trolig deilig førstebil da!!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 deilig bil du har fått :) Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg