ArraKiss Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Hei! Trenger litt hjelp til å velge baklykter til bilen min... en 99 Golf IV. Bilen er forøvrig Indigoblå av farge og har Hella Celis Angeleyes hovedlykter. Det står mellom disse alternativene: Atlernativ 1: Alternativ 2: Alternativ 3: Alternativ 4: Alternativ 5: Alternativ 6: :rolleye: Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VipS_VimS Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Jeg synes alternativ 1, cleane og pene...er ikke noen fan av led-lykter eller lexsus... But that's just one man's opinion. Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Alternativ 1 eller alternativ 6 mener jeg.. Hvitt og rødt er kult på mørk bil.. Eller helt hvite Hella Magic Colour lamper.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juli 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Ja, personlig vingler jeg mellom 4, 5 eller 6.... På VACN så sier ALLE alternativ 1, men pokker så kjedelig a....eller? Veit ikke jeg.... blir jo vanskeligere å bestemme seg selv etter at en ba om hjelp :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neemi Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Synes nr 1 eller nr 4 ser best ut :) Siter -Little blue angel- - Toyota MR2 1991 2,0 GTi - BMW 325i x Toyota Starlet 1985 Vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jin_X Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 alternativ 1, go for it Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Atlernativ 1: utentvil.. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg